Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Thai masszázs élmények

2011.09.26. 11:03 bioCsili

Este a vasárnap esti úszóprogram után benéztünk a Mom park mögötti Thai masszázs centrumba. Hallomásból tudtuk, hogy nagyon jók ott a masszőrök, és most volt szerencsénk élőben is kipróbálni.

A lányok angolul valamennyit, magyarul a jaj, áá, fáj, és nem bírom szavakon kívül nem ismertek mást, de ezen minden egyes alkalommal nagyon jót nevettek.

Hát-váll-nyak-fej masszázst választottunk 30 percben, de mindketten személyre szabott kezelést kaptunk. Nekem a periódusom első napjai miatt (előre jeleztem) a derekamnál és a fenekemnél masszírozta a masszőrnő többször, intenzíven és olyannyira jól találta el azokat a pontokat, amiket ilyenkor magamnak is szoktam nyomkodni (de sajnos nem ilyen erővel és pontossággal), hogy szabályosan elmúlt az a kisugárzó fájdalom, amit ezeken a napokon érzek. A gerincem mellől olyan ügyességgel tolta kifelé az izmokat és ment végig többször az akupunktúrás pontokon, hogy magam is elcsodálkoztam. Tudta hova nyúl, nem csak tapogatózott. A nyak-váll részem teljesen tropa. Olyan volt mintha egy nagy kőbe próbált volna utat törni. ezeken a részeken belőlem is csak annyi jött ki: ááá, szsszzszzs, ááááá... és közben a lábammal csapkodtam a földet. Ő persze csak mosolygott.

Átmozgatta a fejem, nyakam is, hátul a lábamat is megnyomkodta, rám állt, ami szintén nagyon kellemes volt és mindig igyekeztem odafigyelni, hogy nyomásnál fújjam ki a levegőt amilyen hosszan csak tudom, hogy még mélyebbre tudjon menni az izmokban.

30 perc maga volt a mennyország. Felülve a matracon úgy éreztem, hogy él a testem. A vér elkezdett áramolni azokban a részeimben, ahol megmasszírozott, a tartásom rögtön helyreállt (bár így maradna, de kétlem) minden porcikámat érzem, de jó értelemben természetesen.

Végezetül kaptunk egy pohár teát, gyönyörű thai mintázatú csészében, pici mézzel, melyre most, itt rábólintottam, mert éreztem, hogy erre most szükségem van, hogy teljes legyen a hatás.

A shiatsuhoz képest sokkal intenzívebb és olykor fájdalmasabb is a thai verzió, de mindkettőben az tetszik, hogy ujjnyomással történik a masszírozás. Emellett használnak kart, könyököt, talpat is, ugyanúgy, ahogy a shiatsuban.

Ha tehetitek, próbáljátok ki mindkettőt! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr263256387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása