Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Főzések - szórólap

2011.06.06. 17:13 bioCsili

Nagyon izgulok, készül a szórólapom a főzőtanfolyamokról. A júniusi levesek és gabonák már majdnem betelt, így augusztusban újra meghírdetném ezeket az alkalmakat. Szeptembertől pedig új terveim is vannak, de ezekről még nem mesélnék, inkább majd ha eljött az ideje.

A szórólapot megtalálhatjátok majd a Keleti Biokávézó és Életmódstúdióban is illetve egyéb helyeken, ezek még szintén folyamatban vannak. http://www.eletmodcentrum.hu/kavezo.html

Most, hogy teljes erőbedobással a jövőmön munkálkodok, mintha kicseréltek volna! Nagyon lelkesít, hogy azt fogom csinálni, amit szeretek és amit szeretnék. Kevesen mondhatják el magukról hogy élvezik a munkájukat és szeretik. Pedig ez szerintem nagyon-nagyon fontos lenne.

Kíváncsi vagyok, ez hogyan befolyásolja majd az egészségi állapotomat, hiszen az életmódváltás utolsó állomása az én esetemben az, (ha lehet ezt mondani) hogy munkát váltok.

Amikor elkezdtem a makrót 2009 szeptemberében, az ajtók csak úgy nyíltak előttem. Mintha sosem lettek volna azok az akadályok, amelyeket korábban elém tett az élet. Kinyílt a világ és most kinyílik újra. Mert akarom, mert hagyom. Hogyan nyerhetném meg az ötöst, ha nem veszek lottót. Nem igaz?! 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr432962087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása