Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Nagy Hal

2011.06.06. 21:56 bioCsili

Az egyik kedvenc filmem, pedig már évek óta nem láttam. Egyik este amikor a párom kérdezte, hogy mit nézzünk meg, azonnal beugrott Tim Burton filmje.

Ehhez, hangulat kell. Nem egy délutáni matiné, elgondolkodtató...szeretem az ilyen filmeket. Hugit még nem tudtam rávenni, hogy nézze meg, pedig biztos, hogy számára is lenne mondandója. Mindenkinek mást mond.

Nekem azt, hogy amit szeretnénk, azt tüzön-vizen keresztül végigvigyem és ne hagyjam magam eltántorítani. Mert lesznek akik szeretnének eltéríteni az utunkról és amilyen furfangos ez az élet, biztosan szebbnél szebb köntösbe bújtatja ezeket a dolgokat, hogy nehezebb legyen ellenállni a csábításnak.

Azt vettem észre az utóbbi időben, hogy ha tudom mit szeretnék, de olykor-olykor hagyom is magam ezeknek az álruhába bújt eltántorítóknak, később újra felvillan az, amit valójában szeretnék, és nem hagyja magát. Kérdés az, hogy mikor leszek elég erős ahhoz, hogy véghezvigyem.

Tegnap a rokonaimnál volt egy kisebb összetűzésem, miszerint lehányingerezték a kajámat, amit vittem. Vagyis lehányásozták. Hát erre is fel kell készülni annak, aki életmódot vált. Így ha fasírtnak kinéző dolgot is viszek kóstolónak, akkor is hányinger egyesek szerint. A lényeg, hogy azonnal szóltam, hogy ne beszéljenek így róla és hogy nekem ez mennyire rosszul esik és hogy én sem mondom, az asztalnál, hogy elhányom magam a büdös húsos kaja szagától, mert vagyok annyira tisztelettel a másik iránt. Erre megkaptam, hogy az én otthonomba azt csinálok ami nekem jó, illetve, hogy ne erőltessek rá másokra semmit. Ez ugyan hirtelen szíven ütött, hisz csak jót akarok, de a másik pillanatban rájöttem, hogy igaza van. Rendben, ezentúl nem viszek semmit, de ha hozzám jönnek akkor azt kell enniük amit én főzök? Vagy majd ők nem jönnek ide és én nem megyek oda?! Nem könnyű, pedig nagyon szeretem őket és biztosan ők is engem, mégis az, hogy másként élek mintha már nem ahhoz a családhoz tartoznék...A családi fészek, a tűz melege, ahol mások a szokások, ott már nem fogadják úgy az embert. Talán teher, talán csak rávilágít arra amit a másik épp hogy nem akar látni és jól elnyomja, lesöpri.

Biztosan más is van így, aki változtat bármiben, vagy aki kilóg a sorból. A legfontosabb, hogy rendbe legyen a szűk család, én úgy gondolom, az akivel, vagy akikkel él az ember. A tágabb családon pedig ráérünk még dolgozni. Először ezt erősítsük meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr282962975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SpiRitta (törölt) 2011.06.07. 08:27:30

Ez a legnehezebb. Szokták mondani az okosok, hogy a családját nem választhatja meg az ember, de ugyebár tudjuk, hogy pont ezt választjuk meg mikor leszületünk, és pont azért mert feladatunk van velük. Valószínű tükröt tartasz eléjük valamiben ezért fogadják az új életmódodat ellenségesen....az idő sok mindent meg tud oldani, ne hagyd, hogy ez lelombozzon. (ajánlok egy jó könyvet, A szavak ablakok vagy falak...)

bioCsili 2011.06.08. 10:56:32

Köszi Ritus, bár lenne időm könyvet olvasni... na majd augusztustól!!! :-)
süti beállítások módosítása