Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Második hétvége

2010.05.03. 21:27 bioCsili

Csendesen telt. Sokan megint New Yorkban töltötték a szabadidejüket. Voltak akik hikingolni mentek (szép magyar szóval) voltak akik kajakozni. Mindkét nap nagyon szép idő volt, legalább 30 fok. Vasárnap shiatsut gyakoroltam délután. Mivel egy hét kimaradt, nem volt óránk, így az egész elég nyögve-nyelősen ment. Végig néznem kellett a könyvet és még úgy sem értettem pontosan hogyan is kell csinálni. Ezek a meridián dolgok nagyon érdekesek. A kéz ujjakon és a lábujjakon vannak kiinduló és végpontjai az egyes szerveknek. Nem mindegy az irány sem, van amelyik felfelé fut van amelyik lefelé. Két órát gyakoroltam mint masszázs-adó, közben eléggé elfáradtam. Nagyon kellett koncentrálni is hogy tényleg a meridiánok mentét nyomkodjam végig, hol tenyér éllel, hogy az ujjakkal vagy a hüvelykujjal. Már várom azt a pillanatot amikor úgy el tudok majd lazulni én is közben, hogy érezzem az energiák áramlását a testben. Egyelőre csak a delikvens válaszából, sóhajából tudom, hogy jó e amit csinálok, vagy nem.

Este megnéztük a Food Industrie c filmet..bár én csak a felénél kapcsolódtam be, de ha ezt valaki megnézette volna velem korábban, abban a pillanatban lettem volna vegetáriánus. Látni azt, hogy a húsfeldolgozó üzemek hogyan válnak nagyüzemi vágóhíddá a fejlődő technika és az óriási kereslet kielégítése révén, hát komolyan mondom szörnyű volt nézni. Szerencsére azért mutattak olyan gazdaságokat is, ahol az állatokat szelídebb módon vágják le és maga az állattartás is nagyon humánus körülmények között folyik. Mint amikor még régen a dédimamáknál együtt játszottunk a csirkékkel akik ebédre az asztalunkra kerültek. De nem szeretnék ebbe részletesen belemenni, ha valakit érdekel a film, nézze meg! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr891972238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása