Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Első nap New Yorkban

2010.05.15. 05:36 bioCsili

Szombaton hajnal 5:45-kor indultunk Diane-el New Yorkba, akinek egy 5 személyes mercije van, amiben 6-an ültünk.... itt úgylátszik nem számít hányan ülnek a kocsiba, a lényeg, hogy be lehessen csukni az ajtókat. :-) Nem mondom, hogy kényelmes volt, a 2.5 óra út alatt többször zsibbadt el mindenem. Két japán lány jött, Daniel az izreali srác és Shannon a texasi lány. Jerseybe tett ki minket Diane, majd onnan vonattal jöttünk New Yorkba. Annyi cuccom volt, olyan nehezek, hogy húzni alig tudtam a bőröndöket. Daniel segített a metróig utána pedig mindig megkértem valakit...bár az az igazság, hogy nagyon udvariasak itt New Yorkban. Szó nélkül próbálnak segíteni, ha látják hogy a térképpel szórakozom, vagy most is hogy a bőröndökkel bénáztam. 1-re értem a szállásra, megmelegítettem a Kushiból hozott ebédemet majd indultam vissza oda, ahol a legtöbb finomság található.. a Whole Foods-ba!!! :-) A Union Square-nél van egy nagy áruház, ott vásároltam be az egész heti zöldségkészletet. Sajnos nem kaptam mindent, de amiket kaptam minden nagyon finom.. a karórépa az egyik itteni kedvencem, otthon nem próbáltam még ki, pedig nagyon finom édes, olyan mint ha sütőtök lenne. Sajnos nem volt káposzta pedig az elég sok ételemnek az alapanyaga, de helyettesítem majd mással. Gyönyörűen sorba voltak rakva a zölik a polcon, minden friss, szép, organikus. Vettem még tofut aztán siettem haza. A pénztárnál mondta is a srác, hogy milyen szép vacsival készülök...pedig ez mind az enyém.. :-)

Úgy közlekedtem már, mintha itt laknék. Jó érzés volt.

Este már áztattam a rizseket, hato-mugit és főztem egy finom miso levest! Istenem, annyira jó érzés volt végre megcsinálni a saját kajámat, én szeleteltem a zöliket, én kevergettem stb... teljesen más érzés volt és teljesen más hatása is volt miután megettem. Megnyugodtam, feltöltődtem. Pedig fárasztó nap volt mögöttem. Gyönyörű ez a város.. a magas házak az a rengeteg fa, mintha minden sarkon magától nőne. Jó, hogy odafigyelnek arra, hogy minél több zöld legyen a városban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr862014513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása