Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Napok

2010.06.04. 13:58 bioCsili

Sajnos az elmúlt két hétben (inkább három) nem volt időm írni a Blogra. New Yorkban Kushihoz képest csak rohantunk nap mint nap, korán reggeltől késő estig. Bevallom, már nagyon jó volt egy kis pezsgés. A NY-i élmények közül a helikopteres városnézés, az Empire State Building éjszakai kilátással, a Central Park a Bryant park és a hadihajó/tengeralattjáró tetszett a legjobban. Nagyjából ezekre volt idő az egy hét alatt. Voltunk múzeumban is és shoppingolni természetesen. Nagyon sokat. :-) és nagyon szépeket.

New York után végre itthon. Már lassan két hete...egyre jobban érzem magam. Furcsa volt nagyon 5 hét után visszaállni a konyhába. Ahogy beléptem a lakásba, minden sokkal kisebbnek tűnt, mint amilyenre emlékeztem. Még soha nem voltam ennyit távol az otthontól. A lábosok, a kések a konyhai eszközeim nagyjából a helyükön voltak, (többé kevésbé) de már azt is elfelejtettem hogy mik vannak a konyhában. Furcsa és döcögős volt az újrakezdés/folytatás. Elővettem a kis étrendemet és megterveztem az egész heti menüt. Nagyon fontos hogy tudjam melyik nap mit eszem, hisz akkor nem kell reggel gondolkodni és nem megy el azzal az idő, hogy kitalálom mit mivel miből mennyit stb. Mikor felkelek 5-kor, megnézem a menüsort és elkezdem a főzést.

Picit több édességet és gabonát ettem a héten, legalábbis próbáltam, mert nagyon lefogytam NY-után. Amit Kushinál felszedtem az olajos, szószos ételekből, az NY-ban sikeresen leadtam. Ha egész nap sétálunk, mászkálunk csak egyszerű kajákat tudtam vinni magammal ami mondjuk rizsgolyók noriba, vagy egytálétel zöldségekkel pl. miso zousit, és ha keveset főztem mondjuk akkor sem tudtam még szedni. Szóval aki fogyózni akar, az mérje ki reggel az egész napi adagját és akkor tuti csak annyit tud enni. Egy hét alatt 2-3 kiló simán lemegy. Az esetemben sajnos, mert ennyit azért nem akartam, sőt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr802056164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása