Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Nyári főzések beszámoló - levesek

2011.06.22. 08:18 bioCsili

Tegnap este mindenki ott eljött, akinek itt kellett lennie. Vannak, akik igazán akarják és fel is vannak készülve az újra, vannak akiknek még idő kell, hogy meglépjenek dolgokat.

Azoknak, akik eljöttek, már ismerősen cseng a szó hatomugi, vagy miso, tudják mi a különbség a tamari és a shoyu szójaszósz között, megismerkedtek különféle vágási technikákkal, leginkább azokkal amelyeket nyáron használunk, betekintést nyerhettek a filozófiába ami a makrobiotika mögött áll, bizonyára ismerősen cseng a két szó jin és jang, (még ha mindent nem is tudnak még bekategorizálni ebbe a két fogalomba) és láthatták, tapasztalhatták, hogy az életmód mennyire összetett és sokrétű, hogy minden mindennel összefügg, a nátrium-kálium egyensúly a sav-lúg egyensúly és az, hogy az ételek milyen hatást váltottak ki belőlük.

Szívesen olvasnék visszacsatolásokat a tegnap estéről, hogy ki mit érzett miután elment innen, hogyan indult a reggel, érezték-e bármelyik étel hatását, hogy esetleg más mint amit eddig éreztek, (nincs jó vagy rossz, minden csak egy jelzés a testünktől), hogy milyen gondolatokat ébresztett az, amiről az este folyamán beszéltünk... láttam, hogy mindenkinél megindult valami... csak úgy forogtak az agytekervények.

Lehet túl sok volt az információ egyszerre, így kell egy kis idő, mire leülepszik, de biztos vagyok benne hogy mindenki megtudott magáról valami újat, amit eddig nem vett észre, vagy nem is gondolt volna...csak figyelni kell magunkra és a testünk visszajelzéseire. Pontosan tudja ez az összetett rendszer amiben élünk, hogy mi a jó neki és mi kevésbé.

Fényképeket sajnos nem készítettünk, nekem teljesen kiment a fejemből. Legközelebb már odafigyelek rá.

Írok pár sort arról, én hogy éreztem magam... gondolatébresztőként.

Engem nagyon nyugodtan ért a reggel. Már az este folyamán éreztem, hogy nem kapkodok, nem idegeskedek a lányok rezgései, nyugodtsága és nyitottsága a téma iránt töltött. Igen, igaz, hogy ha az emberre figyelnek, abból ő energiát merít. Ezt határozottan éreztem. Éjszaka sajnos nem volt jó álmom, lehet, hogy a többféle leves, vagy inkább az, hogy tisztító levest ettünk vacsorára és az egyéb tisztítások amiket végzek már több mint egy hete, meghozta a hatását, eredményét. A reggelem ettől függetlenül nagyon nyugodtan telt ahogy az elején már írtam. Kreatívkodtam is a konyhában, egy kapros rizs-árpakásával, párolt brokkolival indítottam a napot a tegnapról maradt hatomugi leves után. Sok gondoltat jött fel nekem is még így reggel... este már inkább csak élveztem azt a kellemes fáradtságot, amit az elpakolás után a fotelba ülve éreztem.

Kíváncsian várom a jövő heti alkalmat, kik jönnek el, milyen kérdések merülnek fel és merre visz bennünket az energia...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr583005080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása