Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Megyek shiatsut tanulni

2011.06.24. 07:04 bioCsili

Mától 3 napos Shiatsu alaptanfolyamra megyek a Nemzetközi Shiatsu Iskolába! Alig várom, hogy újra végigvegyük azt, amit már Amerikában is tanultam tavaly. Sokat felejt az ember, ha nem gyakorol. Sok akupresszúrás pontra emlékszem még, de hogy hányas pont, vagy melyik meridián azt már nem biztos hogy meg tudom mondani. Csak azt tudom hogy főbb pontok és stimulálni kell őket.

Kíváncsi vagyok miket fogunk tanulni. Mivel az alapító Madocsay Eszter is makrobiotikát ajánl, valószínű hogy makros shiatsut tanulunk majd, mint Amerikába. Ez egy irányvonal, amit még Kushiék alakítottak ki évekkel ezelőtt egy shiatsu mesterrel.Arra is kíváncsi vagyok mennyien leszünk. Egy barátnőm is jelentkezett akinek még egy fél éve kb én mutattam be Pankát aki a legkedvesebb shiatsu gyakorló a világon! Amellett, hogy egy jótét lélek, olyan keze van, hogy 1 óra után teljesen kicserélve jövök el tőle.

1 éve járok kb erre a tipusú masszázsra, és minden áldott alkalommal mintha más világba kerülnék utána. Ha zaklatottan megyek oda, akkor teljesen lenyugtat, ha boldogan akkor azt erősíti fel. Van hogy elalszom közben, van hogy csak a felénél tudom elengedni magam. Finom nyomástechnikával dolgozik, nem gyúró vagy csontkovács keménységgel.

Szerintem hetente ennyi relaxáció és pihenés kell! Itt feltöltődöm és erőt kapok a következő hétre.

Mára ebédre tavaszi rizssalátát viszek préselttel, ez hamar megvan és hidegen is nagyon finom. Holnapi ebédre sushit tervezek, a vasárnapra egy misos egytál ételt.

Szép hétvégét!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr463010393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása