Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Vasárnapi menü recepttel

2011.07.03. 14:16 bioCsili

Vasárnap reggel tornával kezdtem a napot, hogy a heti minimum 3 alkalom meglegyen. Sajnos most nem volt több időm ARWEN tornázni, picit át kell variálnom az időbeosztást. Jövő héten lesz már csak 2 alkalom és utána nyári szünet szeptember közepéig. :-( 

Ilyenkor az embernek erősnek és kitartónak kell lennie, hisz magára marad. Nem tudom azt mondani, hogy majd az órán tornázok, nekem kell itt a nappaliban időt és energiát szakítanom rá. 

Torna után főztem egy árpakását reggelire, párolt brokkolival, közben az ebédet is feltettem főni egy csapásra. 

Kukoricakrémlevest csináltam hagymával, répával, káposztával, szárzellerrel és póréhagymával, a végén kutyultam bele egy kis kaprot....úúúúú, de finom lett!!! A kapor úgy megbolondítja, hogy csak na! :-)

Először a kukoricadarát főztem meg sóval, majd összeturmixoltam még botmixerrel, hogy krémesebb legyen. Nekem úgy nagyon finom! A tejbegríz állagra emlékeztet, amit imádok. Majd egyszerre beletettem a zöldségeket és egy 10 percig kb főztem vele alacsony lánggal. A végén belekevertem a kaprot. 

Másodiknak csináltam tökfőzeléket, rizstejjel, kaporral, pici umeecettel. 

Feltettem egy hagymát apróra vágva párolni, majd a lereszelt tököt összekevertem kicsi sóval kinyomkodtam és rátettem a hagymára. Nem öntöttem hozzá plusz vizet, mert úgyis enged a tök. kb 15 perc főzés után tettem hozzá rizstejet illetve a kuzut rizstejben kevertem el és úgy sűrítettem be. Kicsi rizst tettem alá, hogy laktató legyen ha lett volna itthon tempeh akkor még azt marináltam volna rá, mint egy feltétként. De sajnos nem volt. Így tettem a tetejére egy kis norit és szezámsót. 

A vacsorát még nem tudom...majd ami jön! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr473034724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása