Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Bassano del Grappa, Venezia! Vigyázz pizza, pasta, jövünk! 2

2011.07.26. 15:25 bioCsili

Az előbbi bejegyzésem hosszúra sikerült ezért gondoltam egy következőben folytatom a nyaralás további témáit, mely egy makrós fejében joggal fordul meg.

Rendben, hogy az első két nap ilyen kényeztetésben lesz részem, főznek rám és én is főzhetek, mi lesz Franciaországban? Hétfőtől péntekig egy szállodában fogunk lakni, ahol nem lesz lehetőségem főzni és nem is főznek rám. Tehát teljesen ki leszek szolgáltatva a helyi éttermeknek. Vagy mégsem? 

Egyeztettem a hotellel, hogy egyedi táplálkozást folytatok egészségügyi okokból és megkérdeztem őket, megfőznék-e nekem a barnarizst, amit viszek. Igent mondtak! Ehetem azt is köretként vagy reggelinek még meglátom mik lesznek ott a lehetőségek.

De ez igazán elkötelezett hozzáállás. Biztonságérzetet ad, ha vannak velem makrós alapanyagok, nem biztos, hogy minden nap főzetem majd a rizst magamnak. Sütök sütit az útra, és még a barátnőméknél is összedobhatok valamit ami 1-2 napig jó. A rizsgolyók noriba umepasztával 2-3 napig is eltarthatók hűtés nélkül végszükség esetén.

Viszek umepasztát, misot, szójaszószt, rizsmalátát, amazakét, magokat, kenyeret, ropogtatni valókat a Diótörőtöl vagy a DM-ből.

Még körbenézek. 5 nap nem a világ vége. Nyaralunk, jól érezzük magunkat. Az étkezés nem állhat ennek az útjába és kétlem hogy Michio Kushi és a többi követője nem utazott volna soha sehova mert akkor nem tudtak volna mit enni...

Legyünk megengedőbbek magunkkal és élvezzük az életet makrósan ilyenkor is!

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr433101083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása