Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Szieszta, hullámok, napsütés, paradicsom - Olaszország

2011.08.08. 12:59 bioCsili

Két csodálatos nap Olaszországban...nagyon szeretem.... A reggeli 4 órás indulás természetesen nem jött össze... 6-kor keltünk így fél 7 volt mire bepakolva az autóban ültünk. Addig addig pakoltunk - vagyis inkább csak én pakoltam - péntek este, hogy hajnal 2-kor feküdtünk le. Úgy már igen nehéz felkelni 2 órával később.

Addig addig vacakoltam, hogy elfelejtettem lezárni a savanyúságok tetejét amit még csütörtökön este készítettem, így nem tudom hogy ehetőek lesznek-e vagy sem. Betettem a hűtőbe ahogy hazaértünk, várok még pár napot majd megnézem. Hátha nem romlott meg...

Szombat délben értünk Lignanoba, az első állomásra, ahol megálltunk egy kis pihenőre a közel 5 órás autóút után. Ebédre még az otthon készített rizsgolyókat ettem préselt salátával, desszertnek pedig tejbegrízt. A tengerpart szinte üres volt, mert aznap volt a turnusváltás így az újak még nem érkeztek meg, a régiek pedig már elmentek. Kicsit aggódtunk az idő miatt, hiszen itthon hűvös volt és esős, Szlovéniában szakadt az eső, és még olaszországban is elkapott miket egy zuhé.

Hála az égnek, ahogy odaértünk a partra minden felhő elszállt, kisütött a nap és azonnal 28 fok lett. Óriás hullámok, tiszta víz...már akkor úgy éreztem, milyen szerencsés vagyok, hogy itt lehetek....

Délután indultunk tovább Cassoléba a barátnőmékhez, akik csodálatos vendéglátóink voltak! Érkezéskor gyümölcsturmix várt bennünket frissen facsart gyümölcsökből, vacsorára pedig grillezett halacska, kagyló és zöldségek, mellé kamutkenyér, aszalt paradicsom. Igazi olasz vacsora! Kánaán volt!!! Életemben először ettem kagylót. Isteni finom volt!!! Nem az a fekete csukott fajta, hanem az a nyitott, amiben a gyöngyök is vannak, na olyan volt...pici fehér kis kagylóhusi volt benne, melyre fokhagymás olivaolajos, petrezselymes szósz pácot tettünk, de ezzel is lett kisütve. Igen, gyógyító időszakban mellőztem az olajat, az egy kiskanál hetente itt nem volt érvényben. Ez a hét úgy telt, hogy makrós kereteken belül ugyan, de mindent megkóstoltam amiket itthon nem lehet kapni, vagy csak a gourmet makróban, illetve alkalmanként fogyasztható.

A drága barátnőm úgy kitett magáért, hogy szavam sem volt rá... és még most sincs...mindenre odafigyelt, hogy miket ehetek és úgy vásárolt és olyan ételeket is főzött. Nagyon-nagyon jól esett!!!! Nem is éreztem, hogy ezer éve nem találkoztunk (jó 3, de előtte még több), minden olyan volt mint a gimiben. Mintha tegnap lett volna, hogy gimis lánykákként együtt múlatjuk az időt, nevetünk, vicceskedünk az órákon a szünetekben, ma meg itt vagyunk náluk Olaszországban és ugyanúgy nevetünk, vicceskedünk mint anno 13 évvel ezelőtt...

Programokban sem volt hiány, másnap (vasárnap) a reggeli miso leves és kukoricadarás édesség után elmentünk a közeli cseppkőbarlangba, majd raftingolni a közeli folyóra. Szuper programok voltak!!! A vadvizi evezésen olaszokkal voltunk egy csónakban, akik folyton azzal szórakzotak, hogy fröcsköljék meg bedobálják egymást a jéghideg vízbe... nem volt annyira meleg, mert nem sütött a nap, így nem volt annyira vicces. :-) Mindannyian nagyon élveztük viszont, mert nem volt a legveszélyesebb útvonal, de kipróbálhattuk a vízeséses zuhanást és forgást a hajóval össze-vissza.

Vasárnap este elvittek bennünket egy pizzériába, ahol tojás és tejtermék mentes pizzát készítettek kamutból vagy szójalisztből így még válogathattam is, hogy melyiket kóstoljam meg. Kamutos zöldséges pizzát válaszottam rukkolával...isteni finom volt!!!! Belapátoltam az egész nagy pizzát...óriásit! Szerintem teljesen ugyanolyan volt mint a tojásos fajta. Nem értem, minek bele...?!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr633133852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása