Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Élet a riviérán

2011.08.10. 18:02 bioCsili

Ha akciós szobát foglaltok esetleg érdemes kérni egy fényképet a hoteltől, mégis melyik szobát adják annyira olcsón. Nem volt gáz, csak kicsi. A holnapon a nagy tengerre néző erkélyes "alap" szobát láttuk, nem azt amiben végül elszállásoltak bennünket. Picit csalódás is volt, bár nem tengerre néző szobát válaszottunk, az ablak előtt egy magasított erkélyszerű vas szerkezet állt így még az utcára sem tudtunk egy jót kinézni. Viszont volt hova teregetni a vizes törölközőket, fürdőruhákat.

Reggel az első utam az étteremhez vezetett, hogy az előre leegyeztetett módon megfőzessem a barnarizst magamnak. Az utazásra külön makrós bőröndöt vittem, (a legkisebb méretűt) ahová a szállítható és nem romlandó fontos alapanyagokat és gabonákat pakoltam. Ez a kis ereklye tartalmazott egy üveg misot, szójaszószt, 4 csomag barnarizst, 1 kukoricadarát, shiitake-t, wakame-t, norit, 1 üveg amazakét, 1 rizsszirupot, 1 csomag aszalt vörösáfonyát, 1 doboz Ramen miso levest (tasakos) 1 üveg umeszilvát és 1 zacskó Rossmannos szezámmagos tönkölykekszet és az előre elkészített muffint és zabkekszet. A keksz és a muffin még olaszországban elfogyott, a tönkölykekszet csak itt bontottam fel éhhalál ellen.

Az étteremben nagyon kedvesek voltak, minden reggel főztek nekem egy fél csomag barnarizst amit vagy umeboshival és norival, vagy misoval, vagy amazakéval ettem. Két reggel a tasakos miso levest is megfőzték, (hiszen az egy 4 perces forró vízzel leöntve ehető dolog) nagyon kedvesek voltak tényleg. Ízre csak hasonló ahhoz amit én főzők, de így utazáshoz tökéletesen finom és elég volt!

A második nap délelőttjét a parton töltöttük, majd indultunk Marinelandba, ahol delfinshowt, orcashowt illetve pingvineket, fókákat láthattunk. Soha nem voltam még ilyen helyen. Eddig csak a TV-ből láttam milyen csodálatosan okosak ezek az állatok és mennyire szépen idomíthatóak és milyen barátságosak. (kivéve az az orca aki tavaly megölt egy idomárt Amerikában) A delfinshow stadionja tömve volt emberekkel de szemfüles magyar lévén sikerült egy kevéske helyet találnom a legfelső sorba, mert ezek a kedves franciák még a táskájuknak is külön helyet foglalnak egy olyan stadionban ahol egy tűt nem lehet leejteni. Miután mutogatásból nem értették hogy mit szeretnék (vegyék az ölükbe a táskájukat hadd üljünk le mindhárman) odamentem és úgy jeleztem kedvesen, hogy szívesen leülnénk a táskák helyére. Sikerült. :-) A show kb 30 perces volt és egy légtornász-bemutatóval kezdődött, majd jöttek a delfinek a show főszereplői. Az idomárok itt együtt fürödtek, úsztak velük, nagyon-nagyon édesek voltak!

Ahogy vége volt a shownak a tömeg rohant át az Orca stadionba, mert időben úgy volt pont beosztva, hogy az egyik követte a másikat és ha arról lemaradnánk, akkor jó 2 óra mire jön a következő, azt meg már nem vártuk volna meg. Szóval a tömeggel együtt siettünk a másik stadionba. Ott még volt is időnk, mert csúszott a program. A medence vagy 25 m mély volt és felénk áttetsző így láthattuk az óriás gyilkos bálnákat melyek kifejlett példányai akár 9 tonnát is nyomnak és 10 m hosszúak. Szelíd állatoknak tűntek ilyen messziről, pedig gyilkos, kíméletlen ragadozók. Mutattak videóról egy születést is, mert az egyik orcának most született kicsinye, aki kb 2 m hosszú, akkora mint egy kifejlett delfin. Nagyon szép volt!

A franciák okosak, mert a jegyet úgy alakították ki, hogy ha a vizipark mellett a csúszdaparkba is veszel jegyet az csak 13 euroval több fejenként, viszont maga a viziparkos jegy nagyon drága. Nagyon-nagyon drága! Így mi is kombináltat vettünk, amivel meg is lett a másnap délelőtti program. (a jegy 2 napos és 6 napon belül lehet felhasználni)

Aznap az ebédünk jó sok kopaszbarack volt, aminél finomabban itthon még nem ettem. Vacsorázni a hotel éttermébe mentünk miután visszaértünk fáradtan és kimerülten este 9 körül. Fehér husú halat válaszottam zöldsalátával, nagyon finom volt! Közben néztük a lemenő napot a csodálatos nyugodt tengert közben szippantottunk a picit már fáradt sós tengeri levegőből és élveztük hogy ott lehetünk. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr613144151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása