Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Kakukkfüves pangasiusfilé gombás linguini tésztával, salátával

2011.08.19. 14:25 bioCsili

Rájöttem, hogy az új kedvenc fűszerem a kakukkfű. Pontosabban az a picinyke darab, ami a kerti fűszeresládában nődögél. Mert a miénk, a sajátunk, mely pici mennyiségben is fantasztikus ízt ad az ételhez.

Napok óta kívánom a tésztát.... már többször kigondoltam a fejemben, hogy milyen tészták közül szeretnék választani. A párom a hallal van így már napok óta. Ő halat, én tésztát ennék.

Délben elmentem a piacra és vettem két szelet pangasius filét. Ahogy hazaértem, máris nekikezdtem az ebéd készítésnek.

Megpároltam egy kis vizen hagymát, gyufaszálra vágott répát és a felcsíkozott halat. Megsóztam és párolgattam a wokban közben megkevertem néha, hogy a hal minden oldala megpuhuljon. Közben feltettem a vizet főni a linguini tésztához. (teljesőrlésű tönkölytészta, Alce Nero, még olaszországból hoztuk, de szerencsére ez a márka itthon is kapható) A kerti fűszeresből téptem néhány szál kakukkfüvet azt rádobáltam, majd koriandert is adtam hozzá de ezt szárított formában. A beáztatott shiitake gombát felszeleteltem, majd kicsi vizen shoyuval és mirinnel feltettem főni kb 15 percet, míg a lét beszívta magába a gomba. Hozzáöntöttem a halhoz majd rátettem a főtt tésztát a tetejére és meglocsoltam egy kevés umeecettel.

Míg az utolsókat rotyogta a főétel, csináltam gyorsan egy préselt salátát, káposztából, gyufaszálra vágott répából és rukkolából. Ehhez is umeecetet tettem majd kinyomkodtam és betettem a préselőbe.

Míg elpakoltam és megterítettem a hal is készen lett, összekevertem a wokban és egy bazsalikomlevéllel tálaltam.

mmmm de finom lett! :-) Repetáztam is belőle. Ha elkészítitek, jó étvágyat hozzá! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr143165020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása