Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Irány a biopiac október 1-én szombaton

2011.09.22. 15:46 bioCsili

Arra gondoltam, elutazásom előtt kimehetnénk együtt a biopiacra és főzhetnénk utána egy finom 5 fogásos nyárvégi ebédet.

Abból főzünk, amit kapunk a piacon. :-)

Az újdonságokat, esetleg sütőtök biztos belevesszük a menübe, ha van már gesztenye (én már kaptam) akkor fini gesztis édesség lesz. :-)

Ha van kedvetek megismerkedni kedvenc biogazdáimmal, majd közösen főzni egy finom ebédet, jelezzetek a forrocsilla79@gmail.com címen.

Helyszín: XII. kerület Csőrsz utca

Időzítés: 10.01 reggel 8 óra Biopiac felszíni bejárat

Tanfolyam ára: 10 000.- forint

A program vásárlással, főzéssel és ebéddel körül-belül 5 órás lesz. 1 körül végzünk.

Aki szívesen jönne főzni, de a piacot már jól ismeri, délelőtt 10 órakor várom a III. kerület San Marco u. 9. 1 emelet 1 alatt. Így a tanfolyam 8 000.- forintba kerül.

Várlak Benneteket szeretettel!

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr713246044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása