Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Hoe heet je? Wat is je naam? - első napjaim újra Amszterdamban

2012.01.30. 23:01 bioCsili

Az első holland órám tananyaga...Hogy hívnak? Honnan jöttél? Mi az anyanyelved? Milyen egyéb nyelveket beszélsz...és így tovább. 

Ha nem hallom a kiejtést, foggalmam sincs hogy kell mondani. Mijn naam is Csilla. Waar woon je? Hol laksz? Ik woon in Amsterdam. 

13-an vagyunk a csoportban vegyesen, mindenfelől. Van egy srác Indiából, Törökországból, Ukrajnából, Belgiumból és Olaszországból, egy lány Írországból, Romániából, Szlovákiából, Lengyelországból, Szíriából, Ukrajnából, Görögországból... és én képviselem egyedül kisHazánkat. Az óra este 7-kor kezdődik, elkéstem természetesen, mert előtte én zártam az éttermet fél 7 után tudtam átöltözni és mivel most cangáztam oda először, nem tudtam mennyi idő lesz, illetve térképeznem kellett, hogy odataláljak. Kb 0 fok körül van, esett is többször a hó vagy valami hasonló mert a kocsik tetején látni hogy fehér. De máshol nem, szóval nem vészes. A fél kesztyűmet elhagytam ahogy jöttem ki a Deshimából, lehet hogy még bent hagytam el, mert az utcán nem láttam sehol. Így csak a fél kezem volt melegben. :-) 

A canga szuper, sikerült tegnap felemeltetni a kormányát és az ülését is mégjobban, de sajnos még így is kicsit. :-( Otthonról hoztam, és sajnos ezek a nagyon ügyes magyar bicikliszerelők nincsenek kiképezve városi régi bicajok szerelésére, mert a gumicserén kívűl mást nem tudtak vele csinálni. Van rajta egy 3 fokozatú váltó, amit nem bántam volna ha lehet 1-esbe tenni, mert úgy lenne a legkönnyebb tekerni, na de erre nincs lehetőség, csak a kettes és a hármas működik. Mondanom sem kell 3-asba ritkán kapcsolok fel, még így is hogy sima a terep. Azért a hidakon átmenni néha a tüdőmet is kiköpöm, és állva tekerek úgy, hogy majdnem megáll alattam a bicaj. :-) 

Persze a bicaj a hibás és nem én, hogy nulla kondim van. Miközben mérgelődtem el is nevettem magam, hogy OK, most ez a bringa jutott, így majd jól megerősödik a combom meg az egész lábam, hiszen keményen kell tekerni és az egész testemnek jót tesz, szóval fogjam be a számat. 

Tegnap miután megérkeztem elmentünk China Townba, ahol az Új Évet ünnepelték kirakodóvásárral. Nem volt nagy szám, alig volt még árus, mert túl korán értünk ki. Utána elbringáztunk egy vega étterembe, ahol a lányok előző este voltak, és ettünk egy zöldséglevest egy szelet kovászolt magos kenyérrel. Nem ettem kenyeret kb 3-4-5 hónapja, így arra gondoltam most belefér, mert szeretném.. A leves olajos volt kicsit, de most azzal sem foglalkoztam, hanem jó ízűen megettem mert éhes is voltam. 

A túl jin étkezésre visszatérve... ma 30 napos a mensim és kezd megindulni, szóval a korábbi két hónapos 36 napos ciklusom kezd visszaállni a 28-hoz közel..még hogy a kaja nem számít?! Most hogy odafigyelek és az extrémeket kihagytam, máris - ha holnaptól számolom -, 5 nappal korábban megjön. A részletekről még nem tudok mesélni, de az biztos hogy én már ennek is nagyon örülök. A telihold csak egy hét múlva lesz, na de sebaj. Majdcsak meglesz az az "in tune with the moon" állapot egyszer. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr63969983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása