Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Reggeli menü a Tavaszi Tisztító hétvégén

2012.03.16. 06:22 bioCsili

Ma reggel én készítem a reggelit teljesen egyedül.

Életem második főzése a konyhán, és máris egyedül főzök. :-) Maya az ebédet csinálja, szóval ott lesz a konyhán velem, ha bármi történne.

A menü a következő:

Rizs-édesrizs gesztenyével
Hirtelen vizen sautéé, pirított pak choi mirinnel
Préselt pointted cabbage (ezt még mindig nem tudom hogy hívják magyarul-csúcsos káposzta), piros retekkel, gyömbér pickle-el, uborkával
Tamari - hagyma pickle
Pirított tökmag

Jaj és a leves:

Miso leves sütőtökkel és jégcsapretekkel gyufaszálra vágva, wakaméval és gombával

Izgulok ám nagyon! Remélem minden jól fog sikerülni!

Szerencsémre, csak 10 főre kell készíteni az ételt, de ez is több mint amihez szokva vagyok. Nem egyszerű ám, nagyobb mennyiségben főzni, jól át kell gondolni és kiszámolni előtte mennyi gabona, mennyi víz stb, hiszen nem fél csésze, vagy egy csésze az amit az ember használ, úgy mint otthon 1-2 fő-re egy étkezéshez. :-)

Drukkoljatok! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr314319654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása