Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Kizártam magam

2012.05.15. 21:36 bioCsili

A mai nap legizgalmasabb pontja akkor jött el, amikor a lépcsőn lefelé menet észrevettem, hogy nem az a kulcs van nálam ami a lenti kaput nyitja, sőt így az sincs nálam ami a bejárati ajtót...

Hirtelen lepörgött az egész...itt állok a lépcsőházban, se ki se haza. Bentragadtam. A baj csak az volt, hogy a párom csak holnap jön haza. Nem tudom a tulajdonos telefonszámát, a páromnak nincs térereje ott ahol van, így nem tudom felhívni a főbérlőt, hátha van mégegy kulcsa lehetőleg nem vidéken, ahol amúgy élnek, hanem itt Pest környékén...Becsöngettem a szomszéd nénihez, aki kedvesen beinvitált és megkereste az összes lehetséges telefonszámot, amin a tulajdonosokat elérhetem.

Épp mindent megfőztem vacsorára, csak a kimosott cuccokért mentem volna át a szomszéd házba, mert itt nincs mosógép. Gondoltam még vacsi előtt gyorsan, hogy utána már ne kelljen sehova se mennem. Még szerencse, hogy lezártam a tűzhelyet és a fazekakat is levettem hülni. Már akkor nagyon éhes voltam...

Hál Istennek, sikerült elérnem a tulajt, aki azonnal izzította az anyukáját hogy jöjjön ide egy pótkulccsal. Mivel neki is volt dolga, így kb 2 órával később ért ide hozzánk. A szerencse a szerencsétlenségben, hogy Magda néni szívesen fogadott és ezt az időt egy kellemes beszélgetéssel töltöttük.

Megtudtam, hogy az 50-es években költöztek ide a családjával és azóta is itt élnek. A háború után, az ablakból le lehetett látni a Dunára, mert a szemközti házkat szinte porig rombolták. Mesélte, hogy a korábban 3 emeletes épületekből 3 emeleteseket csináltak, hogy méginkább hasonlítson egy régebbi kor maradványára. A ház tulajdonosa a Podmaniczky család volt, a Bárónő is itt lakott régen. A két lakás, (ahol ő és mi lakunk) régebben egy nagy lakás volt, melyet még ők feleztek le, mikor a férjével elváltak egymástól, így osztották el a vagyont. A Podmaniczky család az Uri utcára eső házrészt kiadta bérbe, abból éltek. Megfordult itt mindenféle híresség a Várban, csoda szép időket élhettek itt meg.

Magda néni egy igazi urihölgy. Finom, bájos, kecses és tiszteletet kívánó. A mai napig egy csodaként éli meg, ahogy a 16-os busz bekanyarodik a Dísz térre, és egy más világ tárul ki elé. Valami varázslatos. 

Ebből a szempontból örülök, hogy a lakásom ki van adva... sosem laktam még a várban és valószínű sosem laktam volna...  

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr124515283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása