Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Első gabonakúra napom

2012.05.28. 09:36 bioCsili

Szombat. Ma eldöntöttem, hogy gabonakúrára fogom magam, hogy tisztába jöjjek saját magammal, az összekuszált gondolataim egy kicsit rendeződjenek, hogy segítsem a szervezetem tisztulását az elmúlt hónap étkezése után, hisz mióta hazajöttem egy kicsit lazábban veszem a számomra nem a legmegfelelőbb ételek fogyasztását, mint például a lisztes dolgok, a lisztes sütik, és úgy általában az édességek és a rizstejes, olajos dolgokat.

Nem gondolom, hogy rosszul étkeznék, úgyhogy most jön be itt az a pont, amikor az bizonyosodik be, hogy nem csak a kaja számít. A lelkünk, az életmódunk, a körülöttünk lévő stressz és egyéb hatások.

Mi sem jobb ötlet erre, mint felmenni a hegyekbe, a Boga-völgyébe, ahol egy kis gabonakúrával megspékelve járni a természetet, beszippantani a friss, üde és kristálytiszta levegőt, nézni a fák és az aljnövényzet gyönyörű zöldellő színeit, melyek különféle árnyalatban pompáznak, kis csúszómászókkal találkozni, hallgatni a patak hol erősebb hogy lágyabb csordogálását, sodrását, és mellette felfelé a hegynek végigsétálni a kijelölt ösvényen, közben nézelődni, elmélkedni és rácsodálkozni a természet szépségeire.

Még ha esett is az eső elég sokat odafenn és a napot sem láttuk ebben a két napban, az ég kegyes volt hozzánk, mert mind szombaton, mind vasárnap volt pár órán, mikor elcsendesedett és kimerészkedhettünk a friss levegőre sétálni. Ilyenkor feléledt a környék is, és a szomszédok is útnak indultak.

Szombat reggeltől csak gabonát eszem, eldöntöttem, legalább 3 napig, amíg itt vagyunk Romániába. Barnarizs kása, barnarizs és barnarizs. Csak ezt hoztam magammal. Reggel egy kis umeszilvával, napközben pedig szezámsóval. A kukicha tea is otthon maradt, így inni csak forrás vagy ásványvizet de abból is csak akkor, ha szomjas vagyok, és nem túl sokat. Ezen a napon csak reggelit és vacsorát ettem, az ebéd kimaradt. Már nem volt friss rizsem és az előző napihoz valahogy nem füllett a fogam. Odafele megálltunk a Medvebarlangnál, amiről én naiv, rosszmájú, annyit képzeltem csak hogy egy kis odu, pár medve csontvázzal...hát nem így volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr74550286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása