Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Csak az endo okozta a fájdalmat, nincs petefészekgyulladás

2012.06.18. 20:57 bioCsili

A délutáni vizsgálaton kiderült, hogy nincs gennyezés sem gyulladás a kismedencémben, ezért nem kell semmilyen gyógyszert szednem. Valószínűleg az endo okozta a fájdalmat, a görcsöket és azt is, hogy még mindig érzem az alhasam.

Az ultrahangos viizsgálaton kiderült, hogy a jobb oldali petefészkem, ahol eddig egy 3 cm körüli folyadékkal teli ciszta volt, mostanra csokicisztává alakult, így arra is gondolok, lehet hogy ez a görcsös fájdalom tegnap azért volt mert megváltozott a szerkezete és így, hogy egyre kisebb lett/lesz benne a cucc, megy szépen össze és szívódik fel, múlik el. A bal oldalon, ahol eddig amióta az egész endo kiderült nálam 4-5 cm-es folyadékkal teli nagy fekete foltot láttam az ultrahangképen, erre fel ma semmi nem látszódott az ég világon!!! Semmi!!!! csak érés felé tartó tüszők. (Amik remélem jól megérnek hamarosan hogy lehessen kisbabánk...)

Ami mégis aggasztó volt kicsit az az, hogy az egyik petevezetékemben valami folyadék-duzzanat látszódott, amiről hogy kizárjuk a méhen kívűli terhességet, csináltatott velem Bokor egy gyorstesztet, de nem vagyok terhes, (most volt mensim is) úgyhogy nem baba rekedt a vezetékbe hál istennek. Mondanom sem kell hogy remegett a kezem míg a tesztet csináltam, azt sem tudom hogy hogy sikerült az egészet végigcsinálni az adrenalinom a plafonokat verdeste.

Július 5-én megyek vissza kontrollra, akkor megnézzük hogy a petevezetékkel mi újság. Remélem az a folyadék is felszívódik onnan.

Alapvetően pozitív képpel zártam ezt a mai vizsgálatot, mert 1. a jobb oldalon esnek szét a ciszták és egyre kisebb lesz, a bal oldalon nem is látszódott és vannak érett tüszőim. A petevezetékem pedig remélem csak az alhasi fájdalom/gyulladás miatt olyan amilyen. Kicsit megnyugodtam. Semmilyen gyógyszer nem kellett így az antibiotikum kúrát is megúsztam. Hah. szuper! Mehetek holnap a makróstáborba :-)!

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr54596806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása