Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Pisa, San Remo - Lindaaaaa :-)

2012.09.11. 19:33 bioCsili

Tegnap este 11 orakor megerkeztem San Remoba, Lindàhoz. Elnezest az ekezetekert, de Linda gepen nincs magyar billentyu vagy csak en nem talalom. :-)

Tegnap indultam delben otthonrol. A repulout eleje kicsit razkodos volt, azt hittem nem erunk oda. Olasz volt a pilota mit vartam...ok nem foglalkoznak ilyenekkel csak nyomjak a kerozint es mennek.

Pisaba szallt le a gepem koradelutan, amikor is realizaltam, hogy a vonatjegyeimet San Remoba elfelejtettem kinyomtatni es igy az elso dolgom az volt hogy internetet keressek. Szerencsere volt, es ki is nyomtattam a jegyem, majd bevonatoztam Pisa kozpontjaba. A vonatut kemeny 5 percbe tellett, amin jot mosolyogtam, mert azert tobbre szamitottam. :-)

Rogton kerestem egy csomagmegorzot, mert meg volt 3 oram a tovabb indulasig. Setaltam a kozpontban, kozben egyik-masik szallodaba is bementem ajanlatot kerni szombat ejszakara, amikor is egy estet itt fogunk tolteni az en Urammal. (Moncsapok:-))

Vegul a visszafele uton, pont szemben az allomassal a ter masik oldalan talaltam egy olyan cuki Bed and breakfast-et amilyet meg nem lattatok. A kepek nem adjak vissza, hogy milyen edes eloben...de ennel romantikusabbat meg nem lattam. www.jaccueil.com  80 euro/szoba, reggelivel, minden organic, csak egyeztetnunk kell meg miket szeretnenk. A tobbi szallas is kb ennyibe kerult vagy dragabb volt, utott kopott 3 csillagos hotelekben, amik ehhez kepest nagyon rosszul neztek ki.

Az allomas fele setalva talaltam egy turist infot, ahol segitettek vegan ettermet talalni. http://www.vegancomekoala.it/

Ok ahogy nezem nem biztos hogy fogok tudni mit enni, mert a leirtakbol csak a tempeh szot ertem a kepek pedig bizarrak egy kicsit, de majd ha ott leszek meglatom. Inkabb viszek magammal ennivalot aznapra, nem kockaztatok. :-)

PIsabol este indultam tovabb es 4 ora vonatut utan megerkeztem Lindahoz. Az ido meg 11-kor is fulledt volt es nedves, erezni lehetett a sot a levegoben, amit imadok es az egesz hangulata a varosnak ahogyan egy 45 perc alatt hazasetaltunk nyugodt volt ugyanakkor elettel teli. Lenyugozott. es akkor megcsak ejjel lattam...

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr164770719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása