Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

San Remo utolso nap

2012.09.15. 02:36 bioCsili

Eljott a negyedik, utolso nap San Remoban... delelott 10-kor ebredtem fel, majd osszeszedtem magam es elmentem a piacra vasarolni. Szerettem volna a bioboltban is venni nehany dolgot az utazasra Pisaba, majd onnan Sardiniara, ki tudja lesz-e ott biobolt... amugy biztosan. :-)

Delre ertem vissza, Linda mar fent volt. Keszitettem sushit magamnak szombatra, mert a szallason (bed and breakfast) sajnos nincs konyha, igy semmit nem fogok tudni fozni. Csinaltam sushikat a valtozatossag kedveert mert ahhoz meg doboz sem kell es nem foglal sok helyet.

Vettem egy sajt nelkuli pesto szoszt es egy carciofoli - kremet, remelem egyiket sem veszik el a gepen. Ha igen, akkor azt nagyon fogom sajnalni. Vettem meg krekert, viszek ket almat, es csinaltam misos tempeh-s szendvicset mustarral es tahinivel, uborkaval. Ez lesz a reggelim. :-)

Az itteni boltban sok szep dolgot talaltam, egy vagyont itt tudtam volna hagyni. De 1 het es rendelunk a Kushibol Amsterdambol ugyhogy nem sajnalom hogy nem tudom most magammal vinni.

3-kor indultunk el Franciaorszag fele, mert atmentunk tankolni (50 centtel olcsobb literje mint itt) es ha mar ott jartunk elmentunk Monacoba is. Csaloka a kep, azon nem latszik, hogy epp csak kiugrottunk a kocsibol es mar mentunk is tovabb. Siettunk, mert szerettunk volna meg elmenni egy termeszetvedelmi botanikus kertbe, de 5 orakor ugy dontottunk hogy mar igy is keso van, menjunk inkabb furdeni, mert ahogy lemegy a nap, mar hideg lesz es furdeni sem jo.

Egy igazi vad helyre vitt Linda bennunket, sziklas, csapkodtak a hullamok, bevallom az elejen feltem bemenni, de fogta a kezem es huzott egyik sziklarol a masikra. A viz csodalatosan meleg volt, a levegohoz kepest mindenkepp. Egy fel oracskat uszkalhattunk benne, de a nagy hullamok miatt inkabb ugy dontottunk kimegyunk a partra. Hamar huvos lett mert a nap rohamosan ment lefele, es erezhetoen hult le a levego egyik percrol a masikra. Hiaba, mar szeptember van...

7-re ertunk aperitivo-t inni egy Ospedaletti-ben levo helyre, ahol az ital melle felszolgaltak egy kis kenyeret sonkaval, sajttal, focacciat, paradicsomos kenyeret es chipset. Na ez az a szokas amit mindenhol tartanak orszagszerte. Vacsora elott aperitivo. En egy gyumolcsle kevereket kaptam de tiszta cukor volt, ugyhogy otthagytam. Csak par kortyot ittam, ereztem hogy valami nem OK, es fel is fordult tole a gyomrom.

Kesobb elmentunk vacsorazni egy pizzeriaba, ahol finom zoldseges rukkolas pizzat kertem sajt nelkul. Vannak dolgok amit nem tudok belevinni az olykor kategoriaba sem, es ez a tejtermek, husfeleseg es sajt. Ha cukor neha beesik mint ahogy most belekortyoltam a gyumolcsturmixba nem tudok mit csinalni. De hogy onszantambol hust, tejtermeket vagy sajtot egyek az nem megy...

Talan erzi az ember, hogy mi az ami belefer es mi nem. Errol tanultunk is Rath Zsuzsanal...bar nem ebben a temaban.

Vacsi utan meg felmentunk Linda baratjaekhoz a bed and breakfast-ba, es meg beszelgettunk kicsit. Megint ejfel lett mire hazaertunk es fel 3-kor meg a gep elott ulok. :-) reggel 6-kor kelek es irany Pisa vonattal. 11-re erek oda es az elso dolgom az lesz hogy a szallason alszom egy nagyot. Majd talalkozom Anita baratnommel es egyutt toltjuk a napot! Mar alig varom! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr664778179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása