Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Ülő fürdő, gyömbérpakolás, odafigyelés

2012.10.13. 15:22 bioCsili

Az eredmények a vártnak megfelelően alakultak. Nem mondhatom, hogy olyat hallottam, ami a nyári pizzázások, kenyér és fehér liszt után nem eshet meg. Csak kár, hogy még mindig ilyen érzékeny vagyok ezekre a dolgokra...

A hormonjaim szerencsére rendben voltak, ezen a napon. Mármint amikor megnézték. Azért a pontos számokra kíváncsi vagyok, úgyhogy elkérem őket nyomtatva. Azt, hogy van-e peteérésem a ciklus közepén egy teszttel kell megnéznem, már ha tudnám, hogy mikor van a közepe. Na jó, mostanában, 29-30 napra jött meg, de előtte mindig változott 28-36 nap között. Akkor hogy nézzek peteérést? 20 napon keresztül?! Na mindegy, veszek ebben a hónapban teszteket és nézem kb 10 napig, biztos, ami tuti. 

A vérképemben az egyik májenzim magasabb, ami arra utal, hogy nem iszom elég vizet, folyadékot. Sokszor szomjas voltam, de elfelejtettem inni, ez igaz, erre már én is oda akartam figyelni. De amit én gondolok az még pluszban az, hogy a CA 125 megemelkedésével a májam tiszítani próbálja a lisztes, olajos, sült kemény dolgokat, amik a cisztát is megkeményítették, megnövesztették. (ez még csak érzés, de a jövő heti ultrahang alá fogja támasztani szerintem)

Tehát, a CA 125, ami a tumormarker, 115-re ment fel. Kb 1 éve néztük akkor sem voltam a legjobb állapotomban, akkor 60 körül volt, szóval most a duplája. Augusztustól összevetve 4 hét nyaralásról van szó, 2 hét Hollandiában a nyári konferencián, 2 hét pedig szeptemberben amikor ugye ettem liszteseket meg fehér lisztből készült dolgokat is, olajos tenger gyümölcseivel és halacskával. 

Amit most tehetek az az, hogy minden este irány az ülőfürdő, amibe most szárított jégcsapretek levelet teszek, aztán ha elfogy, akkor majd sót. Veszek gyömbért és utána egy kis gyömbéres pakolást a vesére. Az étkezésben teljesen kivonul a liszt, a sült, az olajat is kiskanálra csökkentem kb 2 hétre, sok jégcsapretek, shitakegomba naponta, alga naponta kis mennyiségben, ume-kuzu 1 hétig reggelente, és édes-zöldség ital. Amit olyan nehezemre esik ugyan elkészíteni, de annyira hasznos és úgy segítene az édességet "letenni". 

Ezen kívűl próbálok meditálni és bejelentkeztem a Gubányi Andihoz, aki egy nagyon jó kineziológus, shiatsuval párosítva. Meglátjuk mi lesz, 1 hónapot adok magamnak, hogy javuljon. Meglátjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr114846296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása