Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Slow down - lassuljunk le!

2012.12.04. 11:06 bioCsili

Nem tudom észrevettétek-e már magatokon, hogy ha túlzásba viszitek a munkát, kimerültök, akkor már pihenni sem lehet úgy. Az éjszakák mozgalmasak, a szervezet nem tud lenyugodni mert vagy a gondolatok cikáznak, vagy az álmok jönnek, és úgy ébredsz fel mint akit agyonvertek. 

Az elmúlt időszak elég feszített volt az én életemben, aminek persze megvan az eredménye, egy csodálatos makrós biobolt! Ha az ember szeretne valamit azért dolgoznia kell és ezzel nincs is probléma. A nehézség ilyenkor az, hogy meghagyjam magamnak az időt a pihenésre. Mikor eldöntöm, hogy na ma délután csak pihenek akkor egy órán belül jön 5 dolog amit el tudnék intézni a pihenésre szánt időmben és hát mikor, ha nem most?! Így ugrik a pihenés. Pedig hatékony pihenés nélkül nincs hatékony munka. 

Ma délelőtt megnéztem egy felvételt a slow mozgalomról, mely nagyjából arról szól amit én 3 hónapja csinálok. A nő aki mesél magáról évekig volt ebben a helyzetben, úgyhogy még nincs nagy baj az esetemben, de a jeleit felfedetem a rohanásnak. Miközben hallgattam amit mondott szörföztem a neten és csak félig figyeltem oda. Már amikor megláttam hogy 14 perces azon voltam, hogy hogy fogom ezt végignézni?! De hál istennek meghallottam azokat a mondatokat amik visszahoztak a jelenbe és felfigyeltem rá, hogy jó lenne egy dologra koncentrálni és egyfélét csinálni egy időben. 

Ajánlom figyelmetekbe, és ha felismeritek magatokon a jeleket akkor fogjunk össze és ötleteljünk, hogyan lassulhatnánk le egy kicsit... :-)

http://www.tedxyouthatbudapest.com/hu-HU/Video/Krajcso_Nelli_Lassusag_lehetoseg_a_teljessegre.aspx#.ULycYFgEBbw.facebook

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr334946884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása