Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Tempura-tempura-tempura

2013.01.19. 18:04 bioCsili

Az esti vacsit alig néhány zöldségből tudtam összeállítani, mert a piaci áru még nem érkezett meg hozzám. :-) Szombat van, hát úgy gondoltam, jöjjön egy kis tempura a vacsorához, hiszen ezer éve nem ettem. 

Mínusz 6 fok, az idő ideális :-) Melegít, olajos, táplál. 

Az édesburgonya mellé ma este hagymát választottam, ehhez még készítenem kell egy szósz, ami fehérszezámmagos édeskés mártás lesz. Készítettem még hokkaido feketebabot, melyet kuzuval összesűrítek még és egy evőkanál rizsszirupot is teszek bele, (hogy mégédesebb legyen), rizs-édesrizzsel és gesztenyével, sós vizes savanyúság, és ha feljön az autóból a brokkoli akkor blansírozott formában az is lesz hozzá. Kell is valami light-os, mert most egy falatka édesburgonya és hagyma után máris érzem, hogy kellene valami ami felszívja az olajat. Préselt sali is menne hozzá, jégcsapretek gyömbér tamari-szósz, de sajnos most egyik sincs itthon. Egy kis norit még teszek rá díszítésnek tálaláskor. 

Képpel is szolgálok hamarosan. Ti mi jót főztetek ma este vacsorára???

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr375027497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása