Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Női egészség rendezvény - előkészületek

2011.06.03. 10:12 bioCsili

A holnapi rendezvény aktív segítőjeként ma délutántól 150 főre készítünk 3 féle ételt nálam a konyhában, illetve a teraszon. :-) A lányokkal 7-en fogunk sürögni forogni, de szerintem is így nagy meló lesz.

Az ingyenes egészségbüfé ránk eső részei a:

rizsgolyó pirított szezámmagba forgatva

tofukrokett

és kölespuding körtével, szilvalekvárral

A rizsgolyókhoz a 3 kiló rizst ma reggel megfőztem. Még szerencse, hogy januárban beruháztunk egy 10 literes, (de lehet, hogy 20) fazékba, amit még akkor használtam, amikor az ismerőseimnek is főztem reggelente. Ez ugyan csak két hétig tartott, mert nagyon fárasztó volt munka mellett 20-25 főre főzni minden nap, még úgy is, hogy volt egy talpraesett fiú szakács segítségem. Visszatérve, a rizs reggel megfőtt amiből majd a szezámmagos golyókat készítjük. Hát nem lett kis adag, szerintem két órát biztosan golyózik vagy 2-3 lány. :-)

A tofukrokettet kisütjük forró olajba, így az egyik kempinggázt a teraszon fogjuk felállítani. Így elkerüljük, hogy a lakásban napokig érezzük utána az olajszagot, mégha szagtalan bio napraforgóolajat is használunk. Remélem a szomszédokat nem fogja zavarni. Lehet írok is egy köremailt, hogy készüljenek.

A kölespuding..nyami. Pont így, ahogy a recept szól, még nem készítettem kölespudingot, de bizonyára nagyon finom lesz körtével és szilvalekvárral. Ehhez kaptunk kis műanyag tálkákat, így azokat egyesével ki tudjuk majd porciózni miután kész. A lekvárt és az egy szem epret majd ott tesszük a tetejére a SOTÉ-n, hogy az utazás közben ne sérüljön.

Sajnos nincs elég tálam sem otthon ennyi kajának, így kértem a lányokat, hogy hozzanak magukkal, különben az összes kaját nálunk kell megenni. :-)

Izgalmasan hangzik a mai és a holnapi nap, már alig várom a rendezvényt!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr112953620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása