Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Netizés

2013.01.19. 19:38 bioCsili

Ezt az orrbedugulós, 3 napja szájon át lélegzős állapotot, már nagyon megelégeltem, hiszen ma délután Netizésre adtam a fejem... :-)

Nyár óta a makrós tisztítótábor óta nem próbáltam, mert akkor annyira csavarta az orromat, hogy alig tudtam valamennyi sós vizet átfolyatni az egyik orrlyukomból a másikba. Kellemetlen volt nagyon és rossz élménnyel zártam akkor, ezért nem füllött a fogam hozzá, hogy valaha is újra csináljam. 

Pláne most, amikor amúgy is be van dugulva, tele van nyákkal, (ezt látom is amikor sikerül kifújni) így gondoltam most biztos 1000x rosszabb lesz, mint nyáron amikor nem voltam megfázva. 

Csodák-csodája, egyáltalán nem csavarta, facsarta az orromat, úgy beleöntöttem majdnem az egész netikancsónyi langyos sós vizet a jobb orrlyukamba (és a balon folyt ki), hogy alig marat a másik oldalra. 

Az orrjáratom fellélegzett, jól kifújtam utána hogy ne maradjon benne víz, és azóta szelel mindkét orrom. :-) 

Ha féltek is ettől a szerkezettől, egyszer érdemes kipróbálni, mert hatásos. Az indiaiak születésüktől használják (amit elég nagyok hozzá) és olyan fürdőszobai kellék számukra, mint nálunk a fogkefe. Orrjárattisztításból jeles! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr555027654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása