Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Eljött a rendezvény napja

2011.06.04. 18:37 bioCsili

Reggel 6, csörög az óra. Nem akarok kikelni - gondoltam elsőre. Szerintem végig álmodtam az éjszakát, és járt az agyam hogy lesz a mai nap, mert olyan volt, mintha egy percet sem aludtam volna. Legalább hajnali egy óra volt már, amikor lefeküdtem. Nem is az a baj, hogy 5 órát alszom, inkább az, hogy nagyon fárasztó heteim vannak mostanában és így nem tudom kipihenni magam. Biztos túl sokat vállalok, mindenhova rohanok, így mindenhonnan elkések, ami nem jó, tudom.

Fél 7, a lányok még sehol, én épp a reggeli miso levest készítem. Bár nagyon sok kaja lesz a rendezvényen, úgy éreztem, kell egy löket reggel, hogy beinduljon a nap. Nekem ez a miso leves. Másnak a kávé. :-)

6:45. Megérkeztek a lányok, hogy a kaja egy részét elvigyék, mert mi nem fértünk volna be. hoztak szép tálakat is, amibe el tudtuk szállítani a millió tofukrokettet, majdnem 200 rizsfolyót és a 150 db kölespudingot. A puding nem sikerült úgy, ahogy szerettük volna, mert nagyon sűrű lett. Melegen és ízre, nyami finom, a kis szilvalekvár a tetejére, egyenesen megbolondítja. Viszont a köles miatt, (hogy az még sűrűsödik magától) a kuzu elhagyható lett volna. A kuzu miatt túl sűrű lett, almalé már nem volt, sem körte így ha vízzel higítjuk, akkor egy idő után már ízetlenné válik. Szóval maradt, olyan amilyen,

Fél 8-ra értünk a SOTÉ-ra, ahol már javában folytak az előkészületek. A tanterem olyan, mint a Harry Potterben. Sötétbarna fa az egész berendezés, lila, vagyis inkább olyan sötétkék fényes anyagú székbetétekkel, és úgy van kialakítva mint egy amfiteátrum, tehát a második emeletről lehetett elérni a felső székeket, az elsőről pedig az alsó ülőhelyeket. Nagyon hangulatos...

Már 8-kor megérkeztek az első résztvevők, megkezdődött a regisztráció. Mindenki kapott egy kisfüzetet, amit az előadók anyagainak egy kis szösszenetével és elérhetőségeivel töltöttünk fel. A Clearwater biztosította ingyen az ivóvizet, a Diótörő pedig az alapanyagok egy részét. Voltak médiatámogatóink is, akik pedig a hirdetésekben, PR cikkekben segítettek bennünket.

9 órára a terem teljesen megtelt. A 210 regisztráltból több mint 180!!! fő eljött. Egy egyben szomorú szám, hogy ennyien küzdenek endometriózissal, ugyanakkor nagyon pozitív is, hiszen a Magyarországon élő több mint száznyolcvanezer endometriózissal diagnosztizált nő közül, legalább ennyit elértünk ma!

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr292957187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása