Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Esti menü

2011.07.14. 12:47 bioCsili

Tegnap napközben a Keleti Életmódcentrumban ebédeltem mert egy munkamegbeszélésem volt így végre van ez a hely...ahol én is nyugodt szívvel ebédelhetek.

Annyira kedvesek, hogy felolvassák minden étel összetevőjét és úgy választhatom ki amelyik leginkább megfelel a makrobiotikának így még véletlenül sem eszem olyat amit nem szeretnék.

A tegnapi ebédem így vöröslencse leves volt zöldségekkel (brokkoli, répa, fehérrépa), és kuszkusz brokkoli salátával és rukkolával.

Friss, finom, zöld, frissítő! Nagyon ízlett. Olyannyira, hogy este főztem én is egy vöröslencsekrém levest amit ma fogok majd ebédelni. Annyit változtattam rajta, hogy a lencsét összeturmixoltam és utána tettem bele főni a zöldségeket. Répa, zeller és brokkoli.

Emellett estére főztem egy kimpira levest reszelt jégcsapretekkel és rizst is a mai sushihoz, plusz feltettem egy desszertet is így kölest, és készítettem hozzá sárgabarack szószt. Ezeket mind kb 15 perc alatt feltettem főni és már csak várni kellett, hogy elkészüljenek. Picit későn vacsoráztam, (fél 10-kor) mert talpmasszázson voltam 8-ig és miután hazaértem kellett elkészítenem a vacsorát. Mivel 11-12 nél előbb nem fekszem le és ez most is így történt, azért 1,5-2 óra eltelt és nem teli hassal bújtam ágyba.

Ezer éve nem ettem lótuszt, pedig ott van a hűtőmben. Ahogy olvasgattam a Kushiban tanultakak, hogy mennyire jól kitisztítja a zsírsavat a szervezetből, és milyen jó hatással van a tüdőre, rögtön eszembe jutott, hogy mennyire elhanyagoltam és nem ettem már vagy egy hónapja. Oké, hogy nyár van meg meleg meg minden, de azért ezekről sem szabad megfeledkeznünk.

A gyümölcsorta sem sikerült rosszul. Sajnos ezt nem tudom elvinni a mai piknikre, de szerintem lesz ott nagyon sok finomság...

Ezt úgy készítettem, hogy a kölest almalébe megfőztem a szokásos módon, majd turmixoltam. 

A szószhoz a sárgabarackokat félbevágtam és feltettem pici almalébe főni majd összeturmixoltam. Agar-agart tettem hozzá, hogy a kocsonyás legyen és beleszórtam még málnácskákat. 

 Ezt majd most kóstolom meg ebédkor...kivi vagyok! :-)

 Várom az estét, a pikniket! Biztosan jól fogjuk magunkat érezni!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr673065831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása