Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Emelkedő vagy csökkenő? depibarométer

2011.09.19. 21:12 bioCsili

Hirtelen elgondolkodtam egy percre, hogy ennél a depimérőeszköznél melyik irány jelent javulást. Ha növekszik, vagy ha csökken. De szerintem inkább az, ha csökken, hiszen az azt jelenti, hogy jobb kedvem lett.

Ma voltam Ráth Zsuzsánál a tanácsadómnál, akitől egy igazán feltöltő beszélgetés után egy csakraharmonizáló kezelést kaptam több mint egy órán keresztül. A lényege, hogy kitisztítja a blokkokat a csakrákból ahol túl vagy alul működés van. A kezelésről bővebben a light-grids.com oldalon olvashattok.

Korábban Damiennél voltam több alkalommal ilyen kezelésen még amikor elkezdtem a makrót, de azóta átadta már a tudását néhány szerencsésnek, akik ha ő majd másik városba költözik, és más országokban fog oktatni és gyógyítani, akkor sem maradunk magunkra.

Már az ágy (sima masszázságy) is olyan helyen van, ahol egy csatorna fut ég és föld között, így ha nem történik semmi csak ott fekszel is teljesen feltöltődve kelsz fel onnan. Hát még a mai kezelés....csak úgy szárnyaltam. El is aludtam majdnem többször... nagyon kellemes, megnyugtató és pihentető volt. Érdekes, én nem vagyok valami szenzitív, egyesek látnak dolgokat, fényeket, színeket mások ahová én is tartozom szinte semmit. Ez típus kérdése szerintem.

A párom, akiről már annyit meséltem és ugye ő nem egy spirituális lélek, és tagadja hogy nyitott, színeket is látott egy kezelés alkalmával és képeket is. Na ennyit a zártságáról. :-)

Én úgy vagyok ezekkel a dolgokkal, hogy ha jól érzem magam és kellemes érzéseket ébreszt bennem egy ilyen kezelés, miért ne próbáljam ki?! Alapvetően nyitott vagyok az ilyen jellegű dolgokra, mindig is az voltam.

Szerintem fontos, hogy több mindent kipróbáljunk, azért, hogy megtaláljuk a számunkra megfelelőt. Ami az egyik embernek működik a másiknak lehet hogy egyáltalán nem fog.

Damien csodálatos gyógyító képességekkel bír. Decemberben jön Budapestre legközelebb, de a részletes programját a holnapon megtaláljátok.

Szóval a kedvem, már jobb! Sokkal jobb a tegnapihoz képest. Azóta sokat gondolkodtam, hogy mit csinálhattam rosszul vagy inkább azon, hogy mi okozhatta a cisztákat és azok növekedését. Nem hiszem, hogy egy nap alatt rájövök a válaszra...igen sokat kell még gondolkodnom ezen szerintem. De már körvonalazódnak dolgok, amiket ha felismerek és elengedek akkor az állapotom ismét javulni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr693239450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása