Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Kis csend a Margitszigeten

2011.09.24. 14:20 bioCsili

Reggel a piacon már 8-kor annyian voltak, hogy alig találtam parkolóhelyet. Kicsit késve érkeztem, mert nehezen ébredtem reggel. Nincsenek jó napjaim mostanában, a munka mellett nagyon sok az egyéb ügyintézés, és ez a folyamatos rohanás egyik helyről a másikra, hogy késésben vagyok mindig, hogy a telefonomon lógok, mert ha nem beszélek rajta akkor az emaileket nézem, már tarthatatlan állapot. 

Az idegi kimerültségem annyira felerősödött, hogy többször is a sírás határán álltam. Ha kicsit magamba nézek, az elmúlt pár hét úgy telt, mint a makrobiotikus élet előtti átlagos hét. Azaz szarul! Nem volt időm magammal foglalkozni, csendben lenni egy kicsit, relaxálni, kikapcsolni, pihenni, olvasni, írni, beszélgetni, tornázni, bármit ami a lelkem és a testem épülését szolgálja nem pedig a LEépülését. 

Azt mondják rám, nagyon türelmes ember vagyok. Hát most nem sok kell ahhoz, hogy bárkit megfojtsak egy kis kanál vízben. Ez pedig ha őszinte vagyok magammal, akkor a felfokozott, rohanó életmódnak köszönhető. 

Azt javaslom, húzzuk be azonnal a vészféket és ÁLLJ!

Ma így piac után fogtam magam és elbicikliztem a Margitszigetre. Ott kerestem egy szép friss fűvel ültetett részt, ahol senki nem volt rajtam kívűl és leültem egy óriás fa tövébe. A nap pont rám sütött, de mivel már szinte október van, egyáltalán nem volt bántó, sőt. Kellemesen, sütkéreztem törökülésben a puha fűben és közben csodálatos dolgokra gondoltam. Ahogy a napsugarak melegítették a bőröm elképzeltem hogy áthatolnak rajta és mint egy gyógyító fény pontról-pontra végigszalad a testemben, energiával tölt fel és gyógyít. 

Kértem a Mindenhatót, hogy segítsen türelmesebbnek lenni magammal és másokkal egyaránt. Hogy a jelenben tudjak lenni és ne azon mérgelődjek mi volt egy órával ezelőtt vagy a múlt héten. Azon már nem tudok változtatni úgysem. Próbáltam elképzelni egy boldog jövőt, de az nem sikerült. Inkább maradtam a napsugarakkal és töltekeztem. 

A visszafelé már hipp-hopp hazaértem. Feltöltődve, még ha csak egy időre is. 

Érezni azt, hogy egy óra is mennyit számít, hihetetlen csodálatos dolog. Többet kell a természetben lenni csendben, magunkban. Hogy úgy tudjuk a kihívásokat fogadni a jövőben, hogy ne vegye ki minden erőnket azonnal. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr33253060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása