Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Személyre szabott elemzés

2011.10.27. 08:22 bioCsili

Otthon sosem telik ilyen gyorsan az idő, mint itt. 13 napja, hogy itt vagyok, az Art of Life School első szintét tegnap fejeztük be.

Az utolsó óránkon egyesével mindenki kiállt a tábla elé, elmondta a gyengeségeit, amit érez a 12 nap után hogy erősítenie kell, illetve hogy van e valamilyen betegsége, miért jött, mit várt. Majd Adelbert adott néhány életmódjavaslatot, és a Nine Star Ki többezer éves kínai asztrológi alapján személyiségjellemzőket is.

Kicsit fura volt kiállni 12 ember elé, mégha már egyáltalán nem idegenek, hiszen napi 12 órát töltöttünk együtt. Kiállni és elmondani, hogy miért vagy itt, felsorolni a gyenegének érzett pontjaidat, majd meghallgatni a javaslatokat és a jellemzőket, melyek alapján abszolút magadra ismersz.

A születésem éve alapján Tree 3 vagyok, azaz Fa 3. Romantikus, türelmetlen (!!!!!!!) álmodozó, nagyon kedves. Gyenge pontom, hogy szeretem keresni az újat. Időt kell magamra szánnom hogy meggyógyuljak, foglalkoznom kell magammal! Fontos, hogy a mensim beálljon a hold változása alapján 28 naposra, se nem hosszabbra, se nem rövidebbre, mert most kicsit össze-vissza van. Adelbert elmondta, hogy ne gondoljam azt, hogy tudok főzni! (jól letörte a szarvamat, :-) Ne főzzek másokra, mert magammal kell most foglalkoznom. Keljek fel időben, reggelizek időben, takarítsam ki az egész lakást, ebédeljek és vacsorázzak időben és feküdjek le időben! Éljek rendszeres életet! (Live regular life). Az endometriózis az ápolónők és a légikisasszonyok körében a leggyakoribb (vagy volt a leggyakoribb) mert ők éjszaka is dolgoznak, egyik helyről a másikra repülnek-rohannak, nem a természet törvényszerűségei szerint dolgoznak, ezért teljesen felborulnak ezek a funkciók. Tehát endometriózis esetén az egyik legfontosabb, LIVE REGULAR LIFE! (de szerintem minden esetben ez a legjobb megoldás) Próbáljam kikísérletezni, hogy kell rizst főznöm, hogy kell elkészítenem a zöldségeket, magamnak az én állapotom alapján. Kísérletezzek, próbálkozzak, gyakoroljak, tanuljak. Hirtelen ennyi.

Ott 10 percben, a többiek előtt ezeket a javaslatokat kaptam. Ha belegondolok, pontosan jól tudom hogy miért rendszertelen a mensim és igencsak irreguláris életet éltem otthon. Rohantam egyik helyről a másikra, sosem voltam időben sehol és csak futottam magam után az utóbbi időben. Amióta itt vagyok (13 nap!!) van egy rendszer az életemben újra, 28 napra jött meg a mensim és úgy néz ki hogy most először nem tart 3-4 napnál tovább. Pedig csak 13 napja élem a reguláris életet és étkezem tornázom időben, és eszem a makrós ételeket amiket kapunk, amiket főzünk. Odafigyelek, hogy bár van kenyér reggel és mindenféle lekvár és finom krém, nem eszem belőle, mert tudom hogy egyik sem jó nekem. A sült, sütőben/tepsiben a lisztes, az édes, egyáltalán nem a barátom. Nekem, most ebbem az állapotban. Aki makk egészséges természetesen eheti ezeket a finomságokat. Így az esti tempeh tempurából a karintoból (amit én csináltam) és az almás pitéből egy falatot sem ettem. Mégis teljesen elégedett voltam (satisfied) a vacsorát követően, mert az ételek a tányéromon tartalmaztak minden ízt (5 féle) amire szükségem van ahhoz, hogy úgy érezzem, na ez attyaé mennyire finom volt! :-)

Úgyhogy főzzetek, próbálkozzatok, mert 12 nap is látjátok milyen hatással van a mensire... erősítenünk kell magunkat, hogy képesek legyünk életet adni a kisbabáinknak akiket mindannyian nagyon szeretnénk. De legyünk türelmesek (mondom magamnak aki a legtürelmetlenebb:-)) éljünk rendszeres életet és minden úgy fog alakulni ahogyan szeretnénk.....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr253332947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása