Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Hamarosan itt a Mikulás

2011.12.04. 09:01 bioCsili

A kis csapatunk ma Télapóünnepséget tart az egyik kollégánknál, Karinnál.

Korábban húznunk kellett egy nevet, akit megajándékozunk ma. Mindenki kitett egy listát, hogy mit szeretne és azok közül lehetett választani.

Meg volt adva, hogy max 10 euro lehet, írni kell egy verset, viccesen becsomagolni és elhelyezni a nevét rajta úgy, hogy azonnal ne tudja, hogy az övé és az se derüljön ki, hogy kitől kapja... A verset a Télapó írja, melyben felhívja az ajándékra a figyelmet, vagy kérdéseket tesz fel, kvíz játék formájában, hogy a tulajdonost még megvicceljük egy kicsit.

Szerintem nagyon jópofa! Ma délelőtt meg is írtam a versikét (angolul), és szépen becsomagoltam. Mivel a srác szereti a focit, így sima újságpapírból labdát gyúrtam úgy, hogy a közepén elhelyeztem az ajándékot. 

Az én listámon egy kézkrém szerepelt, illetve gyönyörű Japán porcelánok, melyeket a Deshimában lehet kapni. Csodaszép poharak, rizstálak kisebbek-nagyobbak, sushi tálak, leveses tálak, minden ami szem-szájnak ingere.

Kíváncsi vagyok mit kapok! :-) Imádom a meglepiket!

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr173435870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása