Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Óévi vacsora, újévi fogadalmak

2011.12.31. 07:42 bioCsili

December 31. Már napok óta megy a petárdázás, mégsem érzem a szilveszteri hanglatot. Úgyanígy voltam a Karácsonnyal iden, eltelt, elmúlt, ez is elfog. 

Elvira szülei jönnek ma délután és itt töltik az év utolsó napját velünk. Patric, a svájci chef is velünk ünnepel majd, segít Elvirának a főzésben. Jajj de jó, hogy végre nem én készítem a vacsorát!!! :-) Paula a finn lány a harmadikról szintén csatlakozik a szerelmével Jim-el, egy angol sráccal, így este 7-en üljük körül az asztalt. 

Ma én zárok, 16:30-kor, így csak délután érek haza. Tegnap kitakarítottam jó szokás szerint, hogy az új évbe már ne porcicásan menjek át. Itt nincs annyira hideg, mint otthon, általában 5-10 fok körül van, sokat szemerkél az eső, és pár perces viharok is vannak néha. 

Egyik este úgy hallatszott, hogy egy repülő fog landolni a háztetőnkön, annyira közel volt, annyira élesen lehetett hallani. Mindenki az ablakhoz rohant, nem mintha lehetett volna látni bármit is, de ahogy a szemközti házat néztem, ők is megijedtek, így ez nem egy megszokott dolog. Szerencsére, a hang eltávolodott, és a hírekben sem lehetett hallani hogy rázuhant volna valamelyik házra.

Holnap mindenképp főzök egy lencsés ételt, levest, jó sűrűre gazdagon zöldségekkel, vagy kuzuval egy főzeléket, még nem tudom. Meg is kell néznem, hogy van-e itthon elég. Ez a De Pui lencse tényleg nagyon finom. Ugyanolyan minőségű, mint a hokkaido azuki illetve feketebab, mert ásványokban nagyon gazdag talajon terem. 

Nem pénzben szeretnék gazgad lenni 2012-ben...inkább élményekben, lehetőségekben. Minél több embert szeretnék megismerni, minél többet látni, minél többet tanulni és változni. 

Ha az újévi fogadalmakról van szó...ezen még nem is gondolkodtam. 

Én azt, hogy legyen hű önmagamhoz, tudjam tartani magam ahhoz, amiket szeretek és szeretnék. Legyek kitartó, nyitott, alázatos, őszinte és rugalmas. 

Asszem sokkal könnyebb így fogadalmakat tenni, mert nem kell azon gondolkodnom, hogy leszoknék a cigiről vagy az alkoholról, vagy diétáznék, mert ezeket alapból kilőhetem. :-) Tiszítókúrázni szeretnék ugyan, de ezt nem kell megfogadnom. :-) 

Szeretnék viszont Zsuzsa által szervezett makrós táborba eljutni, ami még nem tudom mikor lesz a nyáron. Nagyon szeretnék arra a hétre hazajönni!!! Erről mindenképp írni fogok, hátha mást is érdekel.. Tavaly fantasztikus volt. (upsz vagyis még idén van)

Ti mit szeretnétek másképp csinálni jövőre? Miket fogadnátok meg? 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr63508485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása