Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Art of Life School Level 3 utolsó napjához érkeztünk

2012.02.14. 23:32 bioCsili

Ma véget ért a harmadik szint, mely összességében nem azt az eredményt hozta, amit vártam.

Az első két tanfolyamon úgy érzem sokkal több újat tanultam. Itt is nagyon sok új volt, de sajnos sok olyan is amit már többször hallottam. Leginkább Adelbert történetei az egész családjáról, ami nagyon érdekes természetesen, de nem harmadszorra. Sok idő elment azzal az órákból, hogy ezeket hallgattuk újra és mivel ő nem az a típus, aki engedi hogy közbeszóljanak, vagy hogy témát váltassanak vele, így mindannyian valamilyen szinten csalódottá váltunk.

A konyhai munka nagyon élvezetes volt a többieknek, nekünk ugye nem volt semmi új, de én élveztem ezeket a reggeleket nagyon, mert legalább mozogtam és dolgoztam. Az ülésbe mégjobban el lehet fáradni mint a mozgásba, ebben már biztos vagyok.

Szóval ha tehetitek, nagyon ajánlom a Level 1 és 2-t, illetve azt, ha a nyári konferencia alatt végzitek el a tanfolyamot. Ott sokkal több tanár van, akitől teoretikus, filozófikus előadásokat lehet hallgatni, valószínűleg nem is fognak úgy elkalandozni a témától ahogy Adelbert szokott, és teljesen más közegben teljesen más élményben lehet részetek.

Csak egy apró hír a nyárról... lehet önkéntesnek jelentkezni a kushi@macrobiotics.nl email címen, amit természetesen úgy döntenek el, hogy épp kire van szükségük és annak milyen makrobiotika előélete, tapasztalata van. Éééés az sem egy hátrány, ha ismer engem és mondjuk rám hivatkozik. Ez azt jelentené, hogy két hetet ott lehet a konferencián, dolgoznia kell, de cserébe a szállás és a teljes ellátás ingyenes. (mint ahogy én is itt vagyok) Ebben az esetben kurzuson nem vesz részt az ember, de szabadidejébe csatlakozhat mindenféle előadáshoz, főzőtanfolyamhoz, sporthoz, programhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr604107381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása