Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Vissza a hétköznapokba

2012.02.15. 22:23 bioCsili

Két hét után az első munkanapom volt ma! Végre!!! :-) Már agyonültem magam az "iskolapadban". 12-re mentem ma és én zártam. Január óta nem igazán jönnek az étterembe eébdelni...vagyis egyre kevesebben. Amióta Lander nincs, sokminden változott. Az idejáró vendégek nagy része az ő főztjét szerette és ezt sokan hiányolják. 

Egy hétig itt van velünk Katka Csehországból, aki egy évet töltött itt önkéntesként. Ő az egyetlen, aki tudja hogyan kell Natto-t csinálni, mert egy éven keresztül ő készítette a Deshimának. 

Ma volt szerencsém megtanulni tőle, minden lépést tövidől-hegyire elmagyarázott és 7.5 kiló szójababból elkészítettük a nyúlós, fermentált, leginkább egy jó büdös sajtra hasonlító igen egészséges nattót. Két nap kb a procedúra, utána derül ki, hogy mindent jól csináltunk-e. Remélem igen, mert jövő héttől egyedül az én feladatom lesz a nattó gyártása... rettentően örülök neki! Asszem egy év alatt expert leszek belőle és majd én mutatom meg az újaknak. :-)

A ma délelőttömet végre csak magamnak szentelhettem. Későn keltem, majdnem 8 óra volt, kényelmesen megreggeliztem és tornáztam végre 1 hónap kihagyás után. Holnap újra holland óra, reggel fogok tanulni...

Kikapcsolódásként megnéztem az Eat, pray,love-ot.. még mindig nagy hatással van rám. Én is az egyensúlyt keresem, saját magamat, ahogyan Liz is a filmben. (és nagyjából mindannyian) én Amszterdamba jöttem, ő Rómába, Indiába és Balira... a hely teljesen mindegy, a lényeg, hogy legyünk jóba önmagunkkal, szeressük magunkat nagyon, fogadjuk el, ha szeretünk, azt is ha hiányolunk, azt is ha boldogok vagyunk és ugyanúgy azt is ha szomorúak. Éljünk meg mindent úgy hogy nem teszünk különbséget, hogy ez most jó-e vagy sem. Csak hagyjuk magunkat. Ha mindenképp jelentést szeretnénk adni neki, legyen jin és jang.. így nem bíráskodunk hogy ez most jó vagy rossz....hát nem könnyebb így minden?!

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr314115502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása