Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Neumarkt - festés

2012.03.03. 22:27 bioCsili

Ma reggeli után lemostuk a konyhába a falat, ott ahol festeni akartuk, ez kb a konyha fele. Majd elmentünk a Neumarkt-ra, ahol bio termékeket árulnak. Nagyon kis picike, három zöldségessel, egy sajtos, egy olivás, egy húsos-halas, egy kenyeres -  isteni illatokkal, ezer féle kenyérrel, egy málna-árus, aki málnából készített lekvárokat, leveket, édességeket árul, minden málnás, minden pink színű, még a csomagolás is, nagyon nagyon helyes és Elvira unokatestvéréék placca, ahol saját márkázott biotermékeket árulnak, mindent ami a makrobiotikához kellhet! Házi készítésü zöldséges-szejtános és krumplis-keleti fűszeres japán jellegzetes tekercseket is árultak, (tavaszi tekercs szerű, de nem tudom pontosan) amit persze megkóstoltunk és mondanom sem kell, isteni finom volt! Én a zöldséges szejtánost kóstoltam, a krumplis-fűszeres még illatra is erős volt, meg nekem valahogy a krumpli nem a barátom, régen nem ettem már, nem is kívánom!

Ami mindig is a kedvencem marad, az a kenyér. Legalább 5 percig álltam a bolt előtt és nézegettem a gyönyörű ropogós kenyereket és szagoltam az illatokat. Ez, nagyon hiányzik. Beleharapni egy jó ropogós, -természetesen teljesőrlésű élesztőmentes -  mégcsak nem is fehér kenyérbe. Nem is árultak fehéret. Volt viszont mazsolás, kukoricás, és még ezer féle, nem is értettem pontosan, mert a holland még nem az erősségem, hiába tanulom 1 hónapja. :-)

A piac után itthon sushit ebédeltünk, csak gyorsan, hogy tudjuk kezdeni a festést. 3 óra alatt kifestettük ketten a konyhát fehérre, elpakoltunk és kitakarítottunk magunk után. Feljöttek a régi emlékeim, amikor még Apukámmal festettünk, - vagyis segítettem neki festeni, tapétázni, -  és jó érzések töltöttek el.

Elvira bablevest főzött vacsorára, gazdagon édes zöldségekkel és tésztával, pici blansolt káposztával umeecettel és saját készítésű sós-vizes savanyúsággal. Nagyon finom volt! Majd készültünk is gyorsan, mert Paula szülinapját ünnepeltük egy egyetemi kocsmában, ami inkább hasonlított egy igen színvonalas bárra... plusz egy stand up comedy-t néztünk meg egy órás előadásban. Hál istennek elég sokat értettem belőle, így még nevetgélni is tudtam. :-)

A jó munka után viszont ideje a jó alvásnak is.. már nem bánnám, ha nem álmodnék éjjel, de nincsenek nagy elvárásaim. :-) szerintem az ágy is rossz helyen van, hiszen otthon nem voltak ilyen gondjaim. Amitóa itt vagyok, folyton álmodom...gyömbérpakolás után meg mégrosszabb.. Na sebaj, ez is tisztulás. Egyszer majd csak elfogynak ezek a "rossz" álmok..

Szép estét!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr774287099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása