Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Határkerülés - Húsvét Vasárnap

2012.03.21. 18:50 bioCsili

Azt mondják, ha elmész egy ilyen "Határkerülésre" megváltozik az életed. Én ezt nem tudtam, csak később hallottam valakitől. Valakitől, akivel ott találkoztam és aki által megváltozott az életem...azóta.

Már maga az elnevezés -  Határkerülés -, teljesen új volt számomra, az ég világon semmit sem tudtam róla csak annyit, hogy jó korán kell menni, hajnalban tartják Dobogókőn, - ahol szégyen, nem szégen, budapesti létemre még sosem voltam, pedig egy köpésre van hozzánk -, és annyit, hogy valami magyar hagyomány, ilyen istentisztelet féle. Az egészben két dolog fogott meg. Az egyik, hogy hajnali 5-kor van a találkozó, a másik hogy végre eljutok Dobogókőre és talán érzek majd valamit abból, hogy ott található a Föld szívcsakrája.

Abban az időben az 5 órai kelés sima ügy volt nálam, a makrós főzések miatt. Én reggel szeretek inkább főzni, akkor jobban tudok fókuszálni, mint este, dehát a helyzet aznap reggel annyiban volt más, hogy 5-re már ott kellett lennünk Dobogókőn. Természetesen mint abban az időben mindenhova, Hugival mentünk ide is, szegényt elrángattam, - aki ugyan szeretett akkortájt picit tovább aludni reggelente, - és még meg sem tudtam mondani, mire is megyünk. Nála egyetlen szó dominált, hogy korán. Korán?! Nnnna, azt már nem! :-) végül persze beadta a derekát.

Elkéstünk, valamivel fél 6 előtt értünk oda, de nem volt baj, mert a séta, ahogy bejárjuk a 4 égtájat, csak kicsivel 6 előtt kezdődött meg, akkor mikor a nap már felkél és ha épp tiszta az ég, még gyönyörködhetünk is benne. A Zsindelyes tele volt, alig fértünk be. Nagyon meglepődtünk, hogy legalább 100 ember összegyűlt erre a korai határkerülésre. Az eligazítás elejéről lemaradtunk, de úgy voltunk vele, hogy majd követjük a többieket, nagy bej nem lehet. A hideg, annyira összetartotta az embereket, hogy a lehető legközelebb mentünk egymáshoz, szinte összekapaszkodva, hogy ne fagyjunk "szarrá", már bocsánat a kifejezésért, de ez volt az az érzés, ami akkor hatalmába kerített bennünket, és hogy-hogy nem helyes emberek mellé kerültünk, akikkel elkezdtünk beszélgetni és az egész fagyos kirándulást, melegebbé, boldogabbá tették számunkra. Maga a túra nem fárasztó, különböző pontokon a 4 égtáj felé, megállva Wass Albert: Hagyaték c könyvéből olvasott fel Szerednyei Béla, akinek a hangját olyan szinten imádom, hogy reggeltől estig el tudnám hallgatni, úgy, hogy egy nagy körben próbáltunk elhelyezkedni egymás kezét fogva, és így adni meg a tiszteletet Jézus feltámadásának.

A túra fél 10-kor ért véget az erdészházban egy kis reggeli, tea, kv elfogyasztása mellett (ahová természetesen vittük a kis sushi csomagunkat), a jó melegben, a kandallóhoz közel, ahol ropogtak a fák.

Ott abban a Zsindelyes nevű erdészházban botlott belém a szerelem, (szó szerint,) és ahogy majd egymásnak ütköztünk, a szemébe néztem tudtam. Azonnal tudtam, hogy ő lesz az, ő az igazi....ezt sosem éreztem azelőtt. Azt nem tudtam, hogy milyen lesz, könnyű vagy nehéz, gördülékeny vagy akadályokkal teli, csak azt, hogy van valami különleges kapocs köztünk, ami erős, nagyon erős. Úgy vonz, mint a mágnes, pedig ellenállnék. Az eszem minden erejével, a logikám minden figyelmeztetésével taszította volna, de a szívem nem. A szívemnek ő kell és ez azóta is így van.

Kushi Nine Star Ki könyvében van egy mondat arról, hogy a különféle jegyben születtek (fém, fa, föld, tűz, víz) közötti párkapcsolat hogyan idomul. Van a harmónikus házasság, amikor a pár ugyanahhoz az elemhez tartozik. (mindketten víz, vagy föld stb) már a nevében is benne van...harmónikus. Van a támogató házasság, amikor az egymást követő elemek alkotnak egy párt. (víz-fa, föld-fém) Itt az első elemhez tartozó támogatja a másikat a fejlődésben és minden szempontól, bár ez visszafelé nem igaz. És van a harmadik az ellentétes házzaság, ahol egymással szemben lévő elemek alkotják az egészet. (fém-fa, föld-víz). Nekik van a legnehezebb munkájuk a közös életükben, hiszen ellentétek, ezért szinte sosem fogják teljesen megérteni a másikat, mit miért cselekszik, sosem lesz teljesen közös a céljuk, mert ha ugyanúgy is hívjuk a célt, mindkettejünknek másért lesz fontos ugyanaz. Megtanulni harmoniát teremteni ebben a házzasságban nagyon sokat megtanít az életről, és igen rugalmas emberré fog tenni. Ha megtanultok felülkerekedni a nehézségeken, rettenetesen erős kapcsolatotok lesz.

Ha már így hozott össze benneteket a sors, sose felejtsétek el, hogy a két fél közötti vonzás, maga a legerősebb polaritás hozott össze benneteket, ami már egymagában elég ahhoz, hogy bámilyen házasság létrejöjjön!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr614331238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioCsili 2012.04.12. 09:05:30

Végül volt valaki??? :-)
süti beállítások módosítása