Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Harmadik Endometriózis Nap

2012.05.22. 15:27 bioCsili

..az ArwenTorna Női Egészségért Alapítvány rendezésében

Május 19-én szombaton az Egészségügyi Főiskolán (Vas utca 17) 3. alkalommal került megrendezésre egy nap, ami csak erről a fránya betegségről szól, orvosok előadásain át, táplálkozás tanácsadásig, Arwentornán keresztül az én történetemig, így aki részt vett az egy igen színes napon lehetett ott, hisz láthatott többféle szemléletet, mely egyben mindenképp találkozott egymással, mégpedig abban, hogy ezt a "betegséget" (nem szeretem ezt a szót, mert ez csak egy állapot) egyedül, egy oldalról megtámogatva nem lehet "legyőzni". Ezt a szót sem szeretem, mert úgy gonodlom, nem betegséget "győzünk le", ez nem egy harc, hacsak nem a testünk harca a korábbi évek, évtizedekben felhalmozott káros anyagokkal, dolgokkal, érzésekkel, történésekkel, amik ehhez az eredményhez vezettek.

Nekem volt szerencsém másodszor részt venni ezen az eseményen, ahol végre hallgattam az orvosok előadásait is, ami a tavalyi rendezvényen kimaradt. Nagyon összeszedettnek és információdúsnak éreztem Fülöp doktor előadását, igen izgalmasnak és érdekesnek Tüű doktorét, Valló Ágnes doktornő úgy gondolom a betegségek lelki hátteréről úgy általában beszélhetett volna többet, de ezt valószínűleg azért érzem így, mert magamból indulok ki és nekem szerintem ez a legnagyobb falat. A tornával kapcsolatban is hallhattunk végre összefüggéseket, hogy melyik gyakorlat miért jó, hogyan hat és segíti elő az összenövések szétszakadását és felszívódását, a makrobiotikáról, ami a szívem csücske, és a saját történetemet is volt alkalmam elmesélni ami remélem többeteket megindított, és annak akinek itt az ideje, meglódít ezen az úton, és elkezdtek tenni magatokért.

Az előadásomban próbáltam minden apró részletre kitérni, hogy minél több mindenki magára ismerhessen, de biztos vagyok benne, hogy jó sok infó bennem maradt. Ezért is van a blog, és a honlapom ahol írtam a kezdetekről is és azóta is nyomon követhetitek, hogyan próbálok alkalmaszkodni az aktuális állapotomhoz.

A rendezvényen nagyon sokat adott nekem az, hogy több lányzóval is sikerült beszélgetnem és átadnom azt, hogy nem vagyunk egyedül. Igenis  sokan vagyunk ebben az állapotban, ki nehezebb napokat él meg, ki könnyebbeket, de itt vagyunk egymásnak és segítünk.

Én igyekszem segíteni főzőtanfolyamokkal, gyakorlással, mert sokan ott adják fel már a legelején, hogy nehéz, ízetlen, nem ismerik az elkészítési módokat, fűszerezést, nem is tudják hogyan kellene kinéznie vagy milyen állagúnak kellene lennie annak az ételnek ami az asztalra kerül.

Sajnos ezt szombaton elfelejtettem mondani, valahogy a self marketing nem megy nekem. :-) Örültem, hogy azt elmeséltem, min mentem keresztül tovább már nem tudtam gondolkodni.

Szóval ha elakadtok a témában vagy szükségetek van segítségre a főzésben, keressetek meg akár engem, akár Mixtay Zsuzsát vagy Ráth Zsuzsannát. Mindegyikünk szívesen segít.

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr774531906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása