Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Testi-lelki tábor

2012.05.22. 15:43 bioCsili

http://www.alory.hu/articles/191/1/III-Alory-Testi-Lelki-Egeszseg-Tabor/Page1.html

Jövő hétvégén péntektől vasárnapig Balatonföldvárra megyek egy Testi-Lelki-Egészség táborba.

Már hetek óta gondolkodom rajta, igazság szerint azóta hogy megkaptam a hírlevelet, hogy menjek-e vagy sem, mert hogy a kaja. Mit és hogyan fogok enni?!

Ma egyeztettem a szervezőkkel és döntöttem, megyek!!!!

Az étkezést pedig úgy oldom meg, hogy a pénteki napra leviszem az otthon elkészített ebédet és vacsorát, szombaton reggelis és ebédet ott a konyhán el fogok tudni készíteni, vacsorára a Mauro étterembe megyünk ami egy olasz étterem, így tésztát zöldségekkel fehér husú hallal biztosan fogok tudni választani, (de felhívom előtte őket, hogy úgy készüljenek és egyeztetek egy menüt), vasárnap reggel szintén megfőzhetem a reggelim ebédem és így nem hagyok ki egy programot sem, csak reggel főzök és élvezhetem a lelki töltődést és testi pihenést.

Ne hezitáljatok csatlakozni ha van kedvetek!!! :-) Jelezhettek nálam (forrocsilla79@gmail.com vagy az Alory oldalán a megadott elérhetőségeken)

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr574531969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keriann 2012.05.22. 16:18:34

De jó! Látom lesz születésélmény! Nagyon jó azon dolgozni, tök érdekes és megrázó, kiváncsi vagyok mit mondotok majd utána :)

bioCsili 2012.05.22. 17:22:21

én is kíváncsi vagyok. Csupa olyan lesz amit még sosem éltem át... :-) mármint újra.
süti beállítások módosítása