Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Reggel hatalmas viharra ébredtem

2012.10.02. 07:12 bioCsili

Végre esett!!! Nemhogy esett, szakadt... az égből ömlött a víz, amire már oly nagy szükség volt.... 

Amszterdamban megszokott volt a nedves időjárás, kicsit mintha mindig szemerkélt volna. Mióta itthon vagyok (április közepe!!!) egyszer sem esett így az eső. Nem is emlékszem, hogy a nyár folyamán nagyon esett volna. Igazán felfrissült a levegő, a föld, a növényeket végre megöntözték az égből. 

Nekünk is szükségünk van a vízre. Egyre többször érzem, hogy úsznék, hogy vízben lennék. Lehet, hogy nem iszom eleget, vagy csak hiányzik a víz elem energiája a szervezetemnek, de az biztos, hogy a víz egy csoda. Pláne a sós. 

Azt vettem észre, hogy az endora mint mozgás, nagyon jól esik az úszás. Jól esik vízben lebegni úgy, hogy meg sem mozdulok. Az az óriási erő tart engem, hűsít, simogat. 

Ha választanom kellene az 5 elem közül (fa, tűz, föld, fém, víz) én bizony most a vizet választanám. 

Nektek melyik elem energiája esik a legjobban?

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr324814979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása