Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

3 napos Oshawa csodákat tesz

2013.01.17. 19:04 bioCsili

A heti és a múlt heti menük úgy érzem nagyon jól sikerültek. Energetikailag, arányaiban, színekben és ízekben mind egytől egyig olyan volt, ahogy a nagykönyvben meg van írva. 

Ehhez egy 3 nap barnarizskúra kellett, hogy végre kitisztuljak és tisztábban lássak, érezzek. Már annyit tele voltam az utóbbi időszakban, a sok munka, stress, izgalom teljesen kimerített. Ilyenkor csak eszem és eszem. Ugyan nem híztam, vagy mégis?! A párom biztos nem ezt mondaná...:-) szóval hízhattam 1-2 kilót, legyünk őszinték. A késő esti étkezések, a sok desszert, hogy kompenzáljam a rohanást egy kis relaxxal, nyugalommal...hát ez bizony meglátszik. 

Múlt hétfőn úgy ébredtem reggel, teljes depiben, hogy kész elegem volt, nem eszem mást csak barna rizst. Oshawa könyveiben mind megemlíti a Number 7 diétát, ami azt jelenti hogy 10 napig csak barnarizs. Na hát ezt ki sem tűztem célul, csak 3 napot. Gondoltam egyelőre, kezdésnek ennyi is elég lesz. 

Az első nap alig ettem. Reggeli barnarizs, ebéd barnarizs, vacsora barnarizs. A nagy rohanásban mostanság a rágást is elfelejtettem, de így, hogy egy kis tányér rizst ettem csak kénytelen voltam időt szánni rá és jól megrágni, különben 1 óra múlva éhes leszek és nem is esik jól kapkodva. Minél tovább rágod, annál jobban kijön az íze, és mit ne mondjak 10 rágás után amikor az ember a kajára úgy egyáltalán alig tud ránézni, kell valami élvezet. 

Az első esti vacsit nem kívántam már egyáltalán. Jaj azt elfelejtettem mondani, hogy egy 5 napos ume-kuzu italt is beiktattam reggelente még a reggeli rizs előtt. Ez jól beindítja a bélműködést és helyre teszi az eluralkodott állapotokat. 

A második nap újra ugyanez, és a harmadik nap is. Ezalatt az időszak alatt úgy beindult a bélműködés, hogy rendesen kipucolt...ilyenkor jó beöntést is alkalmazni (mint minden tisztításnál ajánlott) de ettől most eltekintettem. Pár nap alatt helyreállt az addigra kaotikusra változott állapotom, egyensúlyba kerültem újra, tele lettem energiával, napról napra éreztem a megkönnyebbülést minden egyes mellékhelységben töltött 2 perc után. A kellemetlen szagok megszűntek, a nehézségek elmúltak. A hétfői depim elszállt. Tele voltam újra pozitivitással! 

A kuzut folytattam reggelente még péntekig, de elkezdtem a leveseket, zöldségeket és babokat is fogyasztani. Édességet akkor még nem. 1 hét pihenőt adtam magamnak...majd kedd este, 1 héttel a tisztítás első napjától számítva kijött rajtam a sok JIN. A sok stressz és izgalom által magamhoz vett jin távozott...Láz, orrfolyás, nátha, pici torokfájás...sok izzadás, kukicha tea, ume-sho-bancha, forró illóolajos lábfürdő (hogy a hő a fejemből leszálljon a lábfejemhez és ezzel megszűnjön a folyamatos láz okozta fejfájás), eukaliptusz, borsmenta, levendula...a legkedvesebb kombinációm. Párologtatva, a mellkasra, orrhoz kenve, igazi felüdülés. 

Még mindig nem vagyok 100-as, de már érzem, hogy egyre jobban vagyok. Akikkel beszélek mind megkapom, hogy na egészséges étkezés..tessék... :-) ezeken csak mosolygok, hiszen tudom, hogy mitől van. Végre!!! Reagált a testem. :-) Hálás vagyok érte...hiszen ha nem jön ki, akkor bent gyűlik és gyűlik...aztán egyszer csak robban a bomba...azt meg ki szeretné?! 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr25023989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása