Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Képek Amszterdamból - türelem, türelem

2011.05.30. 10:36 bioCsili

A képeket ahogy látom, még nem töltöttem le a fényképezőgépről, ezért erre még egy kicsit várni kell.A másik gondom pedig az, hogy beillesztek egy képet de nem tudom kicsinyíteni. Amíg korábban az egérrel kisebbre tudtam venni a méretét, ezt most nem engedi. Szóval ennek a képes dolognak még utána kell járnom. :-) 

Eljött az eper szezon, megkezdődött a cseresznye érése. Hétvégén cseresznyét szedtünk és fini sütit csináltunk belőle. A sütemény cseresznyés-epres pite fantázianévre hallgat. Sajnos nem fotóztam le, mert olyan hamar elfogyott, hogy nem maradt időm rá. :-) Érdekes, nekem az epres oldala jobban ízlett, Ti próbáltátok már így, vegyesen? Érdemes! :-) 

A másik nagy kedvencem az eperből: pici almalével megrottyantani, rizssziruppal ízesíteni, hogy édesebb legyen, majd összeturmixolni és kuzuval besűríteni. Az édes-savanyú eper szósz mennyei finom tejbegrízre, tejberizsre, rizstejből vagy szójatejből. A tetejére szórhatunk pár szem szeletelt mandulát, vagy mentalevelet. Én mindkettőt tettem rá :-)

Amszterdamban ez volt a kedvenc édességem.  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr162942734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása