Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Mi az egészség?

2011.10.20. 22:11 bioCsili

Ma nagyon érdekes óránk volt Adelbert-tel, aki a következő kérdést tette föl:

Mi az egészség? 

Gondolkodtatok már ezen? Nagyon érdekes volt, mennyi különféle válasz érkezett rá. Szinte mindenki olyan választ adott, amiben már meg is fogalmazta a következő kérdést... Tehát nem adtunk jó megoldást, mert további kérdések merültek fel a válaszaink által.

Miután mindenki elmondta a saját véleményét egy szót írt csak a kérdés mellé: HAPPY azaz boldog

Ha az ember minden körülmény között boldog tud maradni. Ha hideg van vagy meleg, hogy nappal vagy éjszaka, hogy jó hír kapott vagy rosszat, az az egészség. Ha a negatív élményt fel tudja úgy fogni, hogy ez egy jelzés csak, vagy örülni tud neki, mert rávilágít egyéb dologra, amiből tanulhat, fejlődhet... ha esik ha fúj, ő akkor is boldog az az egészség.

Elme-test-lélek egyensúlya. Szerintem. Elgondolkodtam, hogy nyáron, amikor nem foglalkoztam naphosszat azzal hogy milyen állapotban vagyok csak örültem annak ami épp aznap vagy abban a percben történik, igazán boldog voltam. El tudtam engedni a félelmeimet, az aggódást, és csak a jelenre koncentráltam. Akkor abban a percben jó volt. Hát nem lenne sokkal szebb az élet, ha az ilyen pillanatokból több és mindig több lenne?!

Nézz kicsit körül magadban...boldog vagy?!

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr443318718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása