Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Lélekszerelés

2012.02.01. 19:15 bioCsili

Útravalóul a lélekszerelőmtől kaptam néhány feladatot, amin el kell gondolkodnom, össze kell írnom, meg kell figyelnem stb.

Az egyik ilyen, hogy minden nap írjam össze, kiben mi zavart. Majd ha ez megvan, nézzem meg, hogy azért zavart mert: 

  • magam is így csinálok?
  • vagy az ellenkezőjét viszem túlzásba?

Ha sikerült ezeket megnéznem, akkor próbáljam meg magamon megváltoztatni. Vagy nem csinálok úgy, vagy a túlzásbavitelt mérséklem. 

Ez lehet, hogy így elsőre meredeken hangzik, de biztos van nálatok is olyan, hogy zavar valami valakiben, idegesít, piszkál és lehet hogy nem is gondoltok bele, hogy vajon azért mert ő azt meg meri mondani/csinálni stb, ti pedig nem, vagy épp ti is azt csináljátok csak épp túlzottan. 

Az első ilyen ma történt velem. Az olasz lány a lakótársam állandóan panaszkodik. Mostanra odáig ment el, hogy szólt hogy beszélni akar Adelberttel a Kushi vezetőjével, hogy ő így nem csinálja tovább. Túl sokat dolgozik és fizet is érte, ezért más elbánásban szeretne részesülni mint az, aki nem fizet. Kvázi én. 

Maximum 30 órát szeretne dolgozi egy héten, asszisztálni a hollandoknak szóló főzőórákon keddenként (amikor idejöttem épp arról panaszkodott, hogy nem akarja csinálni mert nagyon fáradt), többet szeretne dolgozni a snackek, édességek készítésében és a szakács mellett, hogy tanuljon. 

Volt egy erős telefonbeszélgetése a vezetővel, de úgy lett ahogy ő szeretné. Vagyis majd meglátjuk hogy a gyakorlatban is így lesz-e, de ígéretet kapott rá. 

Átnéztem a korábbi beosztásokat, és nem dolgoztunk 33-36 óránál többet egy héten, szerintem nem vészes, a korábbi 40-45 (vagy több) órához képest amit én otthon dolgoztam - persze más, mert itt talpon vagyunk -, én egyenesen örtültem neki hogy időben kevesebbet dolgozom és változó beosztásban, hogy vagy délelőtt van pár órám, vagy délután jó időben érek haza. A főzőórákon én asszisztáltam egész novemberben és decemberben amíg voltak, és viszonylag sokszor vagyok a "gyártásban". A szakácsnak nem igazán aszisztált még egyikünk sem, néha vágtunk egy-két dolgot. 

Ha most ezt így megnézem, amit ő szeretne most, azt én eddig panaszkodás és hangos felszólalások nélkül megkaptam. Mert kértem. Szóltam novemberben hogy szívesen aszisztálnék, ezért betettek. Említettem hogy szeretném megtanulni a sütiket, snackeket, erre is kaptam lehetőséget. A szakácsot ha kérdezem mindig válaszol, de persze ez nem az mintha együtt főznénk. Nem tudom. Én nem szeretek panaszkodni és azt sem szeretem ha valaki folyton negatív és panaszkodik. 

Valószínűleg nincs egyáltalán egyensúlyban az étkezése, ha folyton csak a "negatív", a "rosszabbik" oldalát látja a dolgoknak, talán a mensije is közeleg, mert olyankor még inkább elviselhetetlen. Most ha azt mondanám kedvelem, lehet hülyének néznétek, de tényleg birom, ha jókedvű... amióta megjöttem csak a panaszait hallgatom, már vasárnap reggel egy fél órás monológgal kezdte a bejárati ajtóban, alig tudtam belépni a lakásba és félbehagyatni vele ahogy rámöntötte a szarságokat, amiket ő annak él meg. 

Most végre nyugi lesz egy ideig remélem, hogy megkapja amit akar. 

Na nézzük. A viselkedése azért zavar, mert én ezt egyáltalán nem szoktam. Na nem panaszkodni, mert azt néha azért igen, hanem odaállni és felemelt hangon, felháborodva szólni hogy nekem ez vagy az nem tetszik. 

De mit csináljak?! Inkább szépen szólok, vagy nem szólok dolgokért. Most változtassam ezt meg magamon és szóljak "keményen"?! 

Az első 3 hónapért én is fizettem és nem kaptunk chef kiképzést (bár ez nincs is leírva sehol) de úgy gondolom, hogy mindent alulról kell kezdeni és az hogy itt maradhattam ezek mellett a feltételek mellett én elégedett vagyok és win-win szituációként élem meg. Holnaptól csatlakozhatom a 3-as szinthez ami két hét tanulást jelent, reggeli do-in órákat és akár azt is, hogy nyáron elvégezhetem majd a 4-es szintet. Ugyanis arra már 7-en beadták a jelentkezést. Bár lehet hogy dolgoznom kell, de igazság szerint ahogy olvastam a 4-es szintre már gyakorolni kellene és addigra sok könyvet át kellene bújnom, így nem biztos hogy fel leszek készülve. Meglátjuk. Ha kell elvégzem, ha nem nem. 

Lehet hogy túl belenyugvó vagyok?! :-) 

Na majd kiderítem... már írom is fel a füzetembe. :-)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr634044767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása