Biotúra Makromódra

A blog az endometriózisról szól, saját tapasztalatok alapján íródik, érzésekről, kihívásokról, kudarcokról és győzelmekről! Hogy együtt, könnyebb legyen!

Friss topikok

  • bioCsili: Szia, bocsi már régen nem voltam fent. :-( 6 hónapot voltam kint, tanultam és dolgoztam is. A holl... (2013.09.09. 18:18) Mozgalmas péntek - az élet nem áll meg..sőt
  • szél-víz: Michio egyébként 1926-ban született, azaz jelenleg 86 éves. Köszönet az előadásért, jó látni, hall... (2013.01.07. 03:57) Michio Kushi 2012-es előadása
  • bioCsili: Ő is ember, mi sem bizonyítja jobban, minthogy saját maga is keresztül ment komoly megpróbáltatáso... (2012.12.17. 19:59) Már számolom a napokat..
  • bioCsili: Köszönöm! Remélem egyre szélesebb körben ismertté válik a makrobiotika és egyre nő majd azok száma... (2012.12.17. 19:57) Változások - 2009-2012
  • scrts: Az endometriosis pszichoszomatikus hátterének jelentős szakirodalma van, ennek elég jó összefoglal... (2012.10.15. 14:49) Az endo lelki okai

Linkblog

Nehéz nap a konyhán

2012.02.02. 23:32 bioCsili

Ma 11-re mentem, így reggel még tudtam tornázni egyet. :-)  Ma én zártam, plusz elkezdőtött a tanfolyam, így érkeztek a résztvevők délután 5-től, Patric főzte a vacsorát, és én még a zárás mellett gyorsan összedobtam egy hummuszt, amihez tegnap megfőztem a csicserit, csak nem volt időm megcsinálni. 

Hát ma sem volt, de ha ma nem készítem el, akkor ki kell dobni mert megromlik, azt meg nem szerettem volna. Így 5 előtt nekiálltam a nagy melónak. 2 kg csicseriből hummusz?! majdnem egy óra volt. Persze közben kipakoltam a salátabárt, folyamatosan pakoltam a mosogatógépet és amíg a robotgép dolgozott én sem voltam tétlen. 

Ennek a nehéz napnak a hatására, a holland tanfolyamon majdnem elaludtam. Alig tudtam koncentrálni. Mikor hazaértem a többiek is akkor érkeztek a 9 star ki eslő bevező előadásáról. Én ezt most kihagytam mert fontosabb a nyelvsuli. 

Ahogy megérkeztem még a szobát ki kellett takarítanom, mert holnap jön Edina, és mégsem várhatom festékesen, porosan egy épp felújított szobában. Egy óra alatt rendben is tettem, de eközben úgy felébredtem, hogy most alig tudok elaludni. (azért szerintem nem lesz gond)

Ha megnézem a mai napom, egyetlen dolog zavart, de nem túlságosan. Maya 13 órától 18:30-ig volt beírva, hogy snack-eket készít és ott van a konyhán, ehhez képest összesen volt ott kb 3 órát maximum és egyáltalán nem segített a pakolásban, mosogatásban. Túl is hajtottam magam. 

Igaz az ő neve mellé nem volt odaírva, hogy cleaning, de attól még segíthet, ha látja hogy mennyi van és tudja, hogy hollandra kell mennem, nem késhetek. (elkéstem picit perszee)

Az zavar itt az emberekben, hogy nem túl segítőkészek. Maguktól nem segítenek, mindent kérni kell. Vagy nem látják meg hogy hol tudnának segítő jobbot nyújtani, vagy észreveszik, csak nem csinálnak semmit. Lehet, hogy ez a holland mentalitás, mert Jarka, a cseh lány, Paula és Linda a finn és az olasz egyáltalán nem ilyen, ők "látják" hogy hol és mikor van szükség segítségre. 

Holnap reggel én aszisztálok a reggeli készítésnél, 7-kor kezdek, úgyhogy irány az ágy! Jóéjszakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://makrobio.blog.hu/api/trackback/id/tr314055014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása